2014-11-25, 09:29
Medlem
jag "älskar" Bernys extremt överdrivna användande av order "älska". hon älskar allt. människor, djur, saker. och dem älskar henne och hela hennes liv. människan har absolut ingen aning om vad ordet älska innebär, det är så uppenbart. tragikomiskt.

OT: Andreas tänder...
zoomade in på en bild av honom, inte vackert...
Citera
2014-11-25, 09:59
Medlem
Ha, ha, nej synonymer är inte hennes starka sida o har aldrig varit! Tror faktiskt inte ens hon vet vad det är.

Gillar kommentaren som påpekar varför Nilas "rök". "Men du lämnade ju bort Nilas för att Theus "tydligt visade att han var en ensamhund"?" Hundexperten B har tydligen glömt det nu när han ska få det så bra med andra hundar. Inte lätt att vara B inte!
Citera
2014-11-25, 10:51
Medlem
motyls avatar
Andreas hade ju inte dött av att borsta tänderna alt. sluta röka.

Sen är det så himla tattigt med hans mantra "kan du ge dig fan på min fru" typ. De är inte gifta och kommer aldrig gifta sig, snart säger han väl "regeringen", "frugan", "käringen" eller "chefen".
Citera
2014-11-25, 15:30
Medlem
Yerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av encephalization
Definitivt. Dessutom har väl BP en del anknytningar till det området.

Jo hon har förstört ett par människor även där eller omkringliggande områden iaf
Ska se om jag stöter på Theus framöver om jag råkat befinna mig där vid rätt tillfälle så att säga.
Citera
2014-11-25, 15:38
Medlem
Älskar hennes nya video på Facebook . "Ögonblick med Andreas" eller vad den hette. 90% egopics på Berny Pålsson
Citera
2014-11-25, 17:23
Medlem
Zebels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Hon har inte tagit ett moget beslut.

Berny har inte insett att hon är omlämplig som djurägare. Hon kommer skaffa ännu ett hund inom kort.

Hon har placerat om honom för att hon är för lat för att aktivera honom, och eftersom han kissade i soffan är det bye bye Theus. Inga tårar där inte. Liksom att det var bye bye Nilas utan att röra en min.
Men visst, när Andreas lämnat henne blir det nya djur, var så säker.
Citera
2014-11-26, 01:12
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebel
Hon har placerat om honom för att hon är för lat för att aktivera honom, och eftersom han kissade i soffan är det bye bye Theus. Inga tårar där inte. Liksom att det var bye bye Nilas utan att röra en min.
Men visst, när Andreas lämnat henne blir det nya djur, var så säker.

Exakt.
Sen behöver det inte vara så att Theus är en "ensamhund", hennes kusin skrev ju igår att han funkade bra ihop med både hennes hundar och katter. Jag skulle gissa på han inte fungerade ihop med Nilas mest för att han varit så pass understimulerad som han varit. Och jag bryr mig helt ärligt inte om det skulle vara så att hon gav upp Theus för Andreas, fult isf absolut det förnekar jag inte, men Theus får det bättre utan henne hur som helst och det är ju huvudsaken.

Och som du blivit varse om Berny så vet jag en av dina hemligheter. Mitt ENDA villkor för att fortsätta bevara din hemlighet är att du varken skaffar djur eller barn fören du är redo på allvar att axla ansvaret det innebär, det är bara en säkerhetsåtgärd, för hittills har du bara bevisat motsatsen. Detta är heller inget hot, bara en uppmaning. It's for a good cause, för allas bästa. Jag är inte ute efter att göra livet surt för dig, hade det varit min intention så hade jag kunnat göra det för längesen. Jag vill att du ska fokusera på att få livet att rulla på bra. Jag gör inte det här för att jävlas med dig utan för att jag vill att du ska sträva efter att bli en bättre människa. Du har kommit en liten bit på vägen men du har långt kvar. Du vill inte att de här ska komma ut så jag vill inte märka att du skaffar så mycket som en hamster. Få inte panik över det här nu utan se det som en utmaning. Vi är fler än du tror som vill att du ska klara det. Lycka till.
Citera
2014-11-26, 10:01
Medlem
Miss-Kittys avatar
"Nu har Andr*as N*rén köpt Diamantringar"...
Citera
2014-11-26, 10:31
Medlem
Littlepaw13s avatar
Jag klarar inte mer ansikte på henne.
samma min.
samma mun.
samma fisklook.

Nej, det är inte legit skvaller men jag hade blivit lika jävla trött om hon kastat peace signs på varenda bild också...

men hennes selfies är väl som hennes liv, en enda lång upprepning.
Citera
2014-11-26, 10:34
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miss-Kitty

Diamantringar? Plural? Ska A också ha diamantring? Sexy..
Citera
2014-11-26, 11:33
Medlem
Ja herregud, skulle inte förvåna mig! Tycker han skulle lagt slantarna på ett tandläkarbesök istället.

Men precis så här taffligt, slarvigt o dåligt är hennes språk o skrivkunskaper. Och inte minst "tomt", men det avspeglar väl bara henne som person. Men bara att luta sig tillbaka, det kommer mera....
Citera
2014-11-26, 13:07
Medlem
motyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miss-Kitty

Kan vi inte försöka få B att färga håret blått genom den här tråden också? Hade varit kul och hade varit som att sno godis från ett barn.

Själv hade jag skämts om min partner hade fått betala bådas ringar. Hade min partner friat som en överraskning och köpt ring i förväg hade jag i prompt betalat hens ring. Men detta är uppenbarligen ingenting som grämer B speciellt mycket då hon uppenbarligen har noll problem att bidra med absolut ingenting ekonomiskt. Hon kan inte ens visa sin uppskattning genom att ptja, ha middagen färdig typ EN kväll utan tycker att Andreas kan fixa det efter att ha jobbat en hel dag. Men enligt B så är väl hennes underbara sällskap belöning nog. Den eviga parasiten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in