Citat:
Ursprungligen postat av
Zebel
Hon har placerat om honom för att hon är för lat för att aktivera honom, och eftersom han kissade i soffan är det bye bye Theus. Inga tårar där inte. Liksom att det var bye bye Nilas utan att röra en min.
Men visst, när Andreas lämnat henne blir det nya djur, var så säker.
Exakt.
Sen behöver det inte vara så att Theus är en "ensamhund", hennes kusin skrev ju igår att han funkade bra ihop med både hennes hundar och katter. Jag skulle gissa på han inte fungerade ihop med Nilas mest för att han varit så pass understimulerad som han varit. Och jag bryr mig helt ärligt inte om det skulle vara så att hon gav upp Theus för Andreas, fult isf absolut det förnekar jag inte, men Theus får det bättre utan henne hur som helst och det är ju huvudsaken.
Och som du blivit varse om Berny så vet jag en av dina hemligheter. Mitt ENDA villkor för att fortsätta bevara din hemlighet är att du varken skaffar djur eller barn fören du är redo på allvar att axla ansvaret det innebär, det är bara en säkerhetsåtgärd, för hittills har du bara bevisat motsatsen. Detta är heller inget hot, bara en uppmaning. It's for a good cause, för allas bästa. Jag är inte ute efter att göra livet surt för dig, hade det varit min intention så hade jag kunnat göra det för längesen. Jag vill att du ska fokusera på att få livet att rulla på bra. Jag gör inte det här för att jävlas med dig utan för att jag vill att du ska sträva efter att bli en bättre människa. Du har kommit en liten bit på vägen men du har långt kvar. Du vill inte att de här ska komma ut så jag vill inte märka att du skaffar så mycket som en hamster. Få inte panik över det här nu utan se det som en utmaning. Vi är fler än du tror som vill att du ska klara det. Lycka till.