2014-11-16, 19:43
Medlem
Kriminalarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Econizze
Väskan är topp klass! Har hittills fått mycket komplimanger och vet med mig att två gick och köpte liknande efter att ha sett min. Jag hoppas den håller för den är så jäkla snygg men vågar samtidigt inte förvänta mig allt för mycket av en 170 krs väska. Men det känns som vilken annan träningsväska som helst.

Vilken modell blev det? Såg dem i bladet, men ibland är bilderna ganska generösa mot den verkliga kvaliteten.
Citera
2014-11-16, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kriminalaren
Vilken modell blev det? Såg dem i bladet, men ibland är bilderna ganska generösa mot den verkliga kvaliteten.
Den stora svarta. Stor och rymlig. Ser ut som en lite dyrare weekendbag så jag var positivt överraskad. Speciellt när jag ändå anser mig vara modefreak
Citera
2014-11-18, 15:45
Avslutad
Läste här tidigare om att w5 maskindiskmedel fungerar bra, och efter att av en slump diskat med ica basic så är skillnaden markant. Mycket renare disk nu, kommer aldrig köpa ica basic igen.
Citera
2014-11-18, 17:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Läste här tidigare om att w5 maskindiskmedel fungerar bra, och efter att av en slump diskat med ica basic så är skillnaden markant. Mycket renare disk nu, kommer aldrig köpa ica basic igen.

Även det blå superkoncentrerade handdiskmedlet funkar bra.Inte imponerande drygt,men det blir fantastiskt blankt och rent av det. /
Citera
2014-11-18, 17:20
Medlem
ManJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Econizze
Den stora svarta. Stor och rymlig. Ser ut som en lite dyrare weekendbag så jag var positivt överraskad. Speciellt när jag ändå anser mig vara modefreak
Den köpte jag också. Är det den med konturerna av en kronhjort på loggan?

Dock lite roligt att det står 20 L på alla väskor, när de är olika stora. Eller så kanske 20 L betyder något annat?
Citera
2014-11-20, 20:17
Medlem
Kriminalarens avatar
Köpte den gråa bagen, med skinnhandtag och 2 mindre fickor på ena sidan. För 170 kr är det ju ett riktigt kap
Citera
2014-11-21, 22:56
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar

Jag tycker också att deras maskindiskmedel funkar bra, det är väldigt prisvärt jämfört med Finish och liknande. Har dock aldrig provat andra lågprismärken, brukade köpa de "fina" märkena när det var rabatt. Men Lidls funkar lika bra.
Citera
2014-11-24, 06:37
Medlem
Hej alla !

Ett bra tag sen jag var på lidl nu. Jag minns att dem hade glass liknande ben & jerrys. (Mcennedy)

Undrar om dem fortfarande säljer den glassen och har som standard sortiment?

Tack på förhand
Citera
2014-11-24, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av devadede
Hej alla !

Ett bra tag sen jag var på lidl nu. Jag minns att dem hade glass liknande ben & jerrys. (Mcennedy)

Tack på förhand
Det gör de.
Citera
2014-11-24, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mengo
Det gör de.

Härligt ! Tack!
Citera
2014-11-24, 11:14
Medlem
BushKillingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av devadede
Hej alla !

Tack på förhand
Dom tillhör standard-sortimentet dessutom
Citera
2014-11-24, 18:39
Medlem
Jimbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Håller med. Råglimpan är riktigt god!
För jävla bra bröd! Riktigt tungt surdegsbröd utan en massa konserveringsmedel och behandlingsmedel.
Skäres med fördel i tjocka skivor och rostas.

Överlag tycker jag att det är väldigt lite skit i deras grejer i form av tillsatser o dyl. Visst, det finns en del märkliga småäckliga produkter oxå, men vardagsmaten är oftast schysst på innehållet.

Har nog med Tyska livsmedelslagar att göra.

Vilken öl ska man köpa tycker ni?
Har inte hittat någon som funkat riktigt än.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in