Citat:
Ursprungligen postat av
Dr.Kryuchkov
Nej faktiskt, jag är ingen som luras av CNN eller FoxNews, Jag vet precis hur Putin tänker och gör.. det är bland orsakerna till att han har stöd i Ryssland, för att Ryssland har dessa stormaktsambitioner som de inte erkänner öppet, men det har ju alla länder i varierande utsträckningar,
och förövrigt är jag ryss, jag vet hur det ligger till där borta.
Citat:
Ursprungligen postat av
526
Du pratar alltså om en hemlig dold agenda om att de vill ta över världen? Är det rätt uppfattat?
Den hemliga agendan kan ni bara hålla "hemlig" ett litet tag och när den blir publik blir det inte kul att vara Ryssland längre. Ärligt talat hade inte Sovjetunionen samma agenda? Det gick visst kaputt med den drömmen
Det är tydligt att det tar minst 2 försök att lära läxan. Tyskland fick stryk i 2 världskrig och ryssarna behöver visst gå på pumpen en gång till innan de ger upp vansinnet.
Idioter

Försök göra något vettigt av ert land och era resurser istället för att bygga vapen och springa omkring och hota andra folk.
Ni ryssar är en mycket liten minoritet här på jorden när allt kommer kring.
Notera skillnaden: USA kan få hjälp av många allierade när det brinner till. Se Libyen, Irak och Afghanistan. Men vem har skyndat till era hjälp i östra Ukraina? Putin har dragit ner brallorna på er och ni står där helt själva som några djävla miffon och tror att det är en Rambo film ni skall spela in
När väst bestämmer sig för att nog är nog då kommer vi att hitta Strelkov i östra Ukraina sugandes på tummen och ropa på mamma! Putin bör sätta igång och inreda sin bunker i Moskva med ett gäng långa filmer för han kommer att få sitta där nere länge.