2014-11-20, 05:22
Avslutad
Fula tjejer som svarat i tråden säkert Han har ögonen och kroppen tjejer vill ha och hans självförtroende kompletterar ytterligare.
Citera
2014-11-20, 05:31
Bannlyst
Har en polare som är lika snygg, och ungefär lika pojkig samt högljud, gillar att vara i centrum. Inte samma självcentrering och sminkar sig inte lika mycket. Men på ett ungefär iaf.

Han är populär hos damerna såpass att dom dras till hans vackra yttre. Men när dom ser hans beteende och hur larvig han är "overall" så brukar dom oftast sucka och tappa intresset. Typ "åhh, varför ska han vara så het men så urbota dum? "

Smail däremot i årets paradise hotel, där har du något att eftersträva.
Citera
2014-11-20, 06:24
Medlem
skoltjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plusforward
Fula tjejer som svarat i tråden säkert Han har ögonen och kroppen tjejer vill ha och hans självförtroende kompletterar ytterligare.

Ha ha, han har raggat på mig på instagram. Håller fast vid mitt svar: nej tack.
Citera
2014-11-20, 07:16
Medlem
Katzyns avatar
Beror väl på vilka du menar med "svenska tjejer". Jag vill i vilket fall verkligen inte ha honom, men jag skulle inte heller kalla mig för "liten flicka" så jag kanske inte räknas till inläggets målgrupp.

Snubben har ett väldigt säreget utseende i ansiktet och det är intressant. Men han är alldeles för hårdtränad för att vara riktigt snygg i mina ögon.

Det är ju hursomhelst oväsentligt för attraktionen eftersom han dels verkar ointelligent och dels har deltagit i Paradise Hotel, vilket båda är solklara och odiskutabla dealbreakers och gör att jag aldrig någonsin skulle övervägt honom oavsett utseende.
Citera
2014-11-20, 10:05
Medlem
MsDoubelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plusforward
Om han haft den minsta lilla gnutta självförtroende så hade han inte behövt bete sig och se ut som han gör.

Det sorgliga är att han antagligen hade kunnat vara ganska snygg om han inte tatuerat sig och körde den där efterblivna attityden.
Citera
2014-11-20, 10:11
Medlem
Jupp precis sådana ansikten tjejer vill ha...
Citera
2014-11-23, 22:38
Medlem
Lika barn leka bäst.

Ännu en tråd där någon försöker dra alla över en kant.
Citera
2014-11-24, 01:33
Medlem
r4ll3s avatar
Han ser bra ut och det är matematiskt. Bred käklinje och tydliga symmetriska drag i ansiktet. Däremot har han ju låg IQ men det tror jag inte kvinnor bryr sig särskilt mycket om (inte män heller för den delen).

Att fråga vad kvinnor på FB tycker är alltid vanskligt då urvalet knappast är representativt för vad den typiska tjejen tycker.
Citera
2014-11-24, 02:25
Medlem
dunias avatar
Nej.
Citera
2014-11-24, 02:28
Medlem
skoltjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r4ll3
Han ser bra ut och det är matematiskt. Bred käklinje och tydliga symmetriska drag i ansiktet. Däremot har han ju låg IQ men det tror jag inte kvinnor bryr sig särskilt mycket om (inte män heller för den delen).

Att fråga vad kvinnor på FB tycker är alltid vanskligt då urvalet knappast är representativt för vad den typiska tjejen tycker.

IQ är faktiskt väsentligt. Eller i alla fall i den mån att man kan klara av allmänna diskussioner vilket han inte verkar ha förmågan att göra.
Citera
2014-11-24, 02:57
Medlem
r4ll3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoltjej
IQ är faktiskt väsentligt. Eller i alla fall i den mån att man kan klara av allmänna diskussioner vilket han inte verkar ha förmågan att göra.

Majoriteten av tjejer ligger på runt 100 i IQ ± 5. Det tycker jag också Badran verkar göra, vilket gör att han är kompatibel att forma sociala band med de flesta kvinnor. Det kan ju verka som att han i vissa fall har lägre IQ, men det beror ju endast på att han vill skapa en sådan image av sig själv, vilket är en form av intellektuell verksamhet i sig, då det lett till att han blivit rik och populär.
Citera
2014-11-24, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoltjej

Håller med. IQ är väger tungt för många. En tjej kan ju se riktigt attraktiv ut på håll, men när hon öppnar käften så kan hon rasera totalt och duger bara till ett engångsligg och inget mer. Så länge hon håller käft under akten.

Hur tjejer ser på killar med lågt IQ har jag inte nån aning om då jag själv är otroligt smart. Min flickvän säger även att hon tycker om mig dels pga att jag är så smart och förståndig. Hon är förövrigt en stark 10a utseendemässigt om de flesta killar får tycka till - lätt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in