2014-11-24, 03:04
Bannlyst
Grabben har ju ADHD, så även om en brud vill ha honom så skulle dom inte klara en dag med honom. Alla som har växt upp med en sådan vet mycket väl hur påfrestande det faktiskt är!
Citera
2014-11-24, 08:54
Bannlyst
På vilket sätt är IQ vesäntligt när man enbart vill ligga med en person? Tjejer som bara ute efter one night stands/KK är knappast intresserade av vad IQ-värdet ger för utslag. I mean varför skulle de?

Killen på bilden har den klassiska "symmetrisk bred käklinje" samt blåa ögon i kombination med svart hår. Många tjejer som har skrivit i tråden skulle INTE tacka nej till en natt med honom är jag säker på.

Har varit med om många tjejer som kört "aldrig i livet, han är si, han är så, han tror för mycket om sig själv" osv osv som likförbannat en vecka senare har blivit penetrerade av samma kille.
Citera
2014-11-24, 08:58
Medlem
Kan som tjej enbart svara för mig: Han är jävligt snygg, men jag tål inte hans personlighet. Han ska alltid ha uppmärksamhet och stå i centrum, ingenting känns äkta som han säger eller gör eftersom att han bara gör sig till för att folk ska skratta. Kan vara för att jag hatar Alfa-hanar, jag tycker att de är för egocentriska, självgoda och tillgjorda Drar mig alltid mer till den gulliga, roliga, ödmjuka beta-killen bredvid
Citera
2014-11-24, 09:04
Bannlyst
Smail Är väl den mer eftertraktade av både dom?
Citera
2014-11-24, 09:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vaffelkvinna
Kan som tjej enbart svara för mig: Han är jävligt snygg, men jag tål inte hans personlighet. Han ska alltid ha uppmärksamhet och stå i centrum, ingenting känns äkta som han säger eller gör eftersom att han bara gör sig till för att folk ska skratta. Kan vara för att jag hatar Alfa-hanar, jag tycker att de är för egocentriska, självgoda och tillgjorda Drar mig alltid mer till den gulliga, roliga, ödmjuka beta-killen bredvid

Klart du gör, du skulle aldrig få den uppmärksamheten du vill ha annars dessa snygga killar har många andra alternativ och du känner konkurrens och nöjer dig med en så kallad "betahane" för att få vill ha honom, du kan kontrollera honom, göra honom till din personliga assistent/servitris/hemtjänstpersonal/you name it
Citera
2014-11-24, 09:31
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soulfly.
På vilket sätt är IQ vesäntligt när man enbart vill ligga med en person? Tjejer som bara ute efter one night stands/KK är knappast intresserade av vad IQ-värdet ger för utslag. I mean varför skulle de?

Killen på bilden har den klassiska "symmetrisk bred käklinje" samt blåa ögon i kombination med svart hår. Många tjejer som har skrivit i tråden skulle INTE tacka nej till en natt med honom är jag säker på.

Har varit med om många tjejer som kört "aldrig i livet, han är si, han är så, han tror för mycket om sig själv" osv osv som likförbannat en vecka senare har blivit penetrerade av samma kille.

Eh du måste ju ha missat något fundamentalt och inlägget säger ganska mycket äckligt om hur du själv tänker när du ska ligga?

Vad får dig att vilja ligga med någon? Du ser bara kroppen som ett snyggt objekt du ska knulla och kasta and thats it?

Väldigt många behöver faktiskt mer än så för att bli intresserad av att vara intim med någon. Någon sorts kontakt bortom kuken i fittan....
Citera
2014-11-24, 09:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Eh du måste ju ha missat något fundamentalt och inlägget säger ganska mycket äckligt om hur du själv tänker när du ska ligga?

Vad får dig att vilja ligga med någon? Du ser bara kroppen som ett snyggt objekt du ska knulla och kasta and thats it?

Väldigt många behöver faktiskt mer än så för att bli intresserad av att vara intim med någon. Någon sorts kontakt bortom kuken i fittan....

Varför skulle personlighet vara relavant när vi människor sexuellt tänder på det motsatta könets fysiska utseende? Klart det är helt irrelevant. Man är inte ute efter att etablera ett seriöst förhållande utan enbart leva ut sin lust i form av smek/penetrering.
Citera
2014-11-24, 09:43
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Varför skulle personlighet vara relavant när vi människor sexuellt tänder på det motsatta könets fysiska utseende? Klart det är helt irrelevant. Man är inte ute efter att etablera ett seriöst förhållande utan enbart leva ut sin lust i form av smek/penetrering.

Ganska många människor tänder inte enbart på det fysiska utseendet. Det är det du har missat...
Citera
2014-11-24, 09:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Ganska många människor tänder inte enbart på det fysiska utseendet. Det är det du har missat...

Nej, de inbillar sig eftersom de med stor sannolikhet inte har så attraktiva utseenden själva.
Citera
2014-11-24, 10:39
Medlem
Isets avatar
Jag är inte målgruppen för programmet, men svensk kvällspress tar ingen hänsyn till det.

Ont
Samir är väl ingen ful gosse. Han ser ut som den typiske nattklubbskillen mina klasskamrater på gymnasiet gick igång på. Så det skulle inte förvåna mig det minsta om hans typ fortfarande står högt i kurs hos unga tjejer.

Funkar inte hos mig. Mina första tankar när jag såg bilder: Vad har hänt med hans ögonbryn? Varför glänser han så? Åh herregud killen har mer smink än Babsan, det måste ha tagit evigheter att fixa! Noppar han själv sina ögonbryn eller gör hans mamma det pt honom? Om det blåser, kommer det påverka hans frisyr alls?

Sen fnissade jag för mig själv en stund. Vi får helt enkelt vara tacksamma över att prinsessan Madeleine redan har en man eftersom paradise hotel tycks vara en bra språngbräda in till kungahuset.

Nä, får jag beställa en känd svensk man för att byta mina glödlampor vill jag ha Pär Hulkoff.

I övrigt rekommenderar jag fotosidan theberry.com ifall man som man undrar över vart väldigt många damer 20+ vänder sig när de vill titta på män. För herrarna är det thechive.com som gäller.
Citera
2014-11-24, 10:47
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Nej, de inbillar sig eftersom de med stor sannolikhet inte har så attraktiva utseenden själva.

Det är nog du som inbillar dig att personlighet inte spelar roll för att du själv är en tom och ytlig person utan attraktiv insida
Citera
2014-11-24, 13:39
Medlem
skoltjejs avatar
Citat:
Klart du gör, du skulle aldrig få den uppmärksamheten du vill ha annars dessa snygga killar har många andra alternativ och du känner konkurrens och nöjer dig med en så kallad "betahane" för att få vill ha honom, du kan kontrollera honom, göra honom till din personliga assistent/servitris/hemtjänstpersonal/you name it

Eller så har man helt enkelt en annan preferens?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in