Jag är inte målgruppen för programmet, men svensk kvällspress tar ingen hänsyn till det.
Ont
Samir är väl ingen ful gosse. Han ser ut som den typiske nattklubbskillen mina klasskamrater på gymnasiet gick igång på. Så det skulle inte förvåna mig det minsta om hans typ fortfarande står högt i kurs hos unga tjejer.
Funkar inte hos mig. Mina första tankar när jag såg bilder: Vad har hänt med hans ögonbryn? Varför glänser han så? Åh herregud killen har mer smink än Babsan, det måste ha tagit evigheter att fixa! Noppar han själv sina ögonbryn eller gör hans mamma det pt honom? Om det blåser, kommer det påverka hans frisyr alls?
Sen fnissade jag för mig själv en stund. Vi får helt enkelt vara tacksamma över att prinsessan Madeleine redan har en man eftersom paradise hotel tycks vara en bra språngbräda in till kungahuset.
Nä, får jag beställa en känd svensk man för att byta mina glödlampor vill jag ha Pär Hulkoff.
I övrigt rekommenderar jag fotosidan theberry.com ifall man som man undrar över vart väldigt många damer 20+ vänder sig när de vill titta på män. För herrarna är det thechive.com som gäller.