Citat:
Ursprungligen postat av
Celuex
Fast om man själv är väldigt duktig på matte och problemlösning så förlorar man ju på att det är ett lättare prov jämfört med ett svårare. Så absolut finns det vinnare och förlorare genom att förenkla kvantdelen. Jag skulle hellre se lite svårare frågor, tror det hade gynnat mig som läst matte1-5. Menmen ska öva mycket addition/subtraktion och huvudräkning till nästa prov. Det är det som är flaskhalsen, inte svårigheten på frågorna.
Ser inte riktigt det, det blir lättare för alla. Men några kanske gynnas som du säger va vet jag.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pjotr.1.
Kan kanske vara för att han påstår innehava ett högt HP-resultat men inte C i svenska 3. Alltså kan han inte komma in på HHS

C i svenska har jag, dock ett måttligt irriterande D i tyska 3 som ska läsas upp pronto.
Citat:
Ursprungligen postat av
gitarrguden
Du verkar aningen bitter😃
Absolut inte bara trött på folk som gnäller utan anledning.