2014-11-24, 14:24
  #39997
Medlem
Boblovebudss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celuex
Fast om man själv är väldigt duktig på matte och problemlösning så förlorar man ju på att det är ett lättare prov jämfört med ett svårare. Så absolut finns det vinnare och förlorare genom att förenkla kvantdelen. Jag skulle hellre se lite svårare frågor, tror det hade gynnat mig som läst matte1-5. Menmen ska öva mycket addition/subtraktion och huvudräkning till nästa prov. Det är det som är flaskhalsen, inte svårigheten på frågorna.

Ser inte riktigt det, det blir lättare för alla. Men några kanske gynnas som du säger va vet jag.

Citat:
Ursprungligen postat av Pjotr.1.
Kan kanske vara för att han påstår innehava ett högt HP-resultat men inte C i svenska 3. Alltså kan han inte komma in på HHS

C i svenska har jag, dock ett måttligt irriterande D i tyska 3 som ska läsas upp pronto.

Citat:
Ursprungligen postat av gitarrguden
Du verkar aningen bitter😃

Absolut inte bara trött på folk som gnäller utan anledning.
Citera
2014-11-24, 14:27
  #39998
Medlem
http://imgur.com/Fa2IrAP

Om någon så dum som jag lyckas skrapa ihop detta känner jag att ni också gör det. Kämpa på grabs, nu ska jag in på läkarprogrammet och kugga varje tenta 5 ggr med tanke på min usla studiedisciplin!
Citera
2014-11-24, 14:31
  #39999
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boblovebuds
C i svenska har jag, dock ett måttligt irriterande D i tyska 3 som ska läsas upp pronto.

Hitta detta inlägg av dig. Riktigt starkt att leverera ett så bra verbalt resultat med F i svenska.

Citat:
Ursprungligen postat av Boblovebuds
Fick F i svenska då jag inte gjorde ett par grejer, vilket så klart var dumt gjort men jag var deprimerad så jag orkade inte fixade det. Löste det med läraren efter studenten och hon sa att hon ändrat betyget till E. Man när jag nu kollade så står att jag inte är behörig till de utbildningar jag sökt. Är mina planer nu helt förstörda om att studera i höst.

EDIT: Den 17 juni skrev hon att allt var ordnat och att hon ändrar mitt betyg, Konstigt om de inte kommit med då sista dan är 19 juni.
Citera
2014-11-24, 14:33
  #40000
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justsomedude
http://imgur.com/Fa2IrAP

Om någon så dum som jag lyckas skrapa ihop detta känner jag att ni också gör det. Kämpa på grabs, nu ska jag in på läkarprogrammet och kugga varje tenta 5 ggr med tanke på min usla studiedisciplin!

Härligt! Var blir det?
Citera
2014-11-24, 14:37
  #40001
Medlem
2 poäng försvann helt utan anledning, jag dubbelkollade ju varje svarshäfte att allting stod rätt till . Man vill ju tro på det orangea pappret men jag antar att det är kört?
Citera
2014-11-24, 14:41
  #40002
Medlem
Boblovebudss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pjotr.1.
Hitta detta inlägg av dig. Riktigt starkt att leverera ett så bra verbalt resultat med F i svenska.

Ja för att jag inte lämnade in 2 uppgifter, men sen när jag lämnade inte dem fick jag ett C. Hade A,b i de två tidigare så är inte dum i huvudet. Var bara lat när jag hade fått bättre på hp än min betyg kunde bli.
Citera
2014-11-24, 14:41
  #40003
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Celuex
Härligt! Var blir det?
Blir till hösten har inte bestämt mig, antagligen uppsala, öre eller lkpng!
Citera
2014-11-24, 14:42
  #40004
Medlem
LOL 70/80 på kvant men bara 1.8 i resultat?????? ALla andra år skulle det gett 2.0 va fan
Citera
2014-11-24, 14:43
  #40005
Medlem
Storalfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimeFlow
2 poäng försvann helt utan anledning, jag dubbelkollade ju varje svarshäfte att allting stod rätt till . Man vill ju tro på det orangea pappret men jag antar att det är kört?

Det kan ha varit så att du ändrat något svar och inte helt suddat ut det gamla. Det blir att datorn läser av två svar och ger fel. Eller så har du inte fyllt i svarsrutan ordentligt. Sen tror jag inte att systemet är 100% tillförlitligt, något fel och här där lär det bli i rättningen.
Citera
2014-11-24, 14:47
  #40006
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justsomedude
http://imgur.com/Fa2IrAP

Om någon så dum som jag lyckas skrapa ihop detta känner jag att ni också gör det. Kämpa på grabs, nu ska jag in på läkarprogrammet och kugga varje tenta 5 ggr med tanke på min usla studiedisciplin!

Stort grattis!
Hur mycket tid la du ner?
Citera
2014-11-24, 14:55
  #40007
Medlem
Fhitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justsomedude
http://imgur.com/Fa2IrAP

Om någon så dum som jag lyckas skrapa ihop detta känner jag att ni också gör det. Kämpa på grabs, nu ska jag in på läkarprogrammet och kugga varje tenta 5 ggr med tanke på min usla studiedisciplin!

Grattis!

Jag antar att du inte längre är intresserad av att ha någon att plugga med då?
Citera
2014-11-24, 15:00
  #40008
Medlem
IceEyess avatar
Förhoppningen var att överträffa 0,2, vilket jag gjorde och landade på 0,3, så jag är definitivt nöjd med resultatet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in