Citat:
Ja det blir ett spännande avsnitt på onsdag. Dels att se hur det blir när Petra kommer till gården och hur Anna och Marie kommer reagera på besked. Men också hur det blir mellan Ida och Erik och vem Jonathan kommer att skicka hem. Jag tror att både Sebastian och Petra kände redan från början att det var något speciellt mellan dem, att det var därför han var rädd att han gjorde fel om han inte träffade henne och gav det en ärlig chans. För Petras del var det nog mest att hon kände sig obekväm att dejta inför kamerorna men att hon var seriöst intresserad av Sebastian.
Verkligen ett spännande avsnitt att se fram emot
, nu känns det lite som säsongen börjar "komma igång" och det var ju verkligen på tiden
. Jag tror du har läst av allt väldigt bra, för mig är det helt uppenbart att både Sebastian och Petra kände att det som fanns mellan dem på slottet var äkta, starkt och framför allt att det var kärlek, ibland kan det räcka med en blick
. Absolut var det just det som var orsaken till Sebastians rädsla att välja fel, han var ju rädd att då gå miste om sitt livs kärlek, Petra om han skulle välja Anna eller Marie. Precis, var ju "bara" grejen med kameror och uppmärksamheten runt omkring som fick Petra att åka från slottet, hon hade ju ångrat att hon åkte ända sen dess och det hade ju inte gått en dag utan att hon tänkt på Sebastian sa hon...det kallar jag kärlek
. När det gäller Jonathan så är jag lite osäker på vem han kommer välja bort, han verkar ju tycka om alla 3 så.....
Anna och Marie: Anna tror jag inte kommer reagera så mycket, hon hade ju inte känslor för Sebastian och var ju på väg att lämna gården efter deras "pussdejt" stod det i tidningen. Marie kommer nog däremot bli arg, sårad och ledsen då hon har känslor för Sebastian., dem växte ju mer och mer sa hon när hon lagade middag åt dem alla 3.
Ida och Erik....ja man får väl bara hoppas på det bästa