Citat:
Ska man tro trådens innebörd så ska det tydligen vara rena guldgruvan att organisera eftersök.Slutsatsen jag drar är således att ingen utav användarna har startat en rikstäckande ideell förening.
Citat:
Inkorrekt, jag talar för att framställa MPS i rätt vinkel.Du talar för MPS ledning i denna tråden och försvarar den.
Jag är intresserad, men jag kan inte se att någon annan än du i tråden känner till punkterna. Men visst, vem som helst får redovisa dem. Fortfarande, de två punkterna som redovisas som skäl för uteslutning är inte skäl för uteslutning.
Jag är intresserad, men jag kan inte se att någon annan än du i tråden känner till punkterna. Men visst, vem som helst får redovisa dem. Fortfarande, de två punkterna som redovisas som skäl för uteslutning är inte skäl för uteslutning.
Jag vet hur organisationen ser ut från botten till toppen.
Du har själv sett när jag har varit kritisk i vissa fall tidigare.
I detta fallet så är jag inte det.
Mitt tips är att du ber personen själv om hela brevet, finns det inget att dölja så borde det inte vara svårt att dela med sig!
Citat:
Ja det är klart att det är du som sitter på alla sanningarna som har full insyn i verksamheten?Allt finns ju att beskåda i expressen och Flashback.
Citat:
Varför offentliggörs inte hela brevet?Punkt 3 som är den sista var en punkt som styrelsen tog bort då Therese hade vittnen runt henne som kunde styrka henne.
Punkten var en enkel fråga, står du bakom Mps stadgar och värdegrund!
Hon svarade JA, men inte en styrelse som förskingrar pengar.
Så punkt 3 var att svara ja, vilket hon gjorde!! Däremot svarade styrelsen inte på hennes frågor och exempel. Hon fick endast ett mail om uteslutningen var ett faktum.
Men att det kommer bli offentligt är inget Z behöver oroa sig för!
Punkten var en enkel fråga, står du bakom Mps stadgar och värdegrund!
Hon svarade JA, men inte en styrelse som förskingrar pengar.
Så punkt 3 var att svara ja, vilket hon gjorde!! Däremot svarade styrelsen inte på hennes frågor och exempel. Hon fick endast ett mail om uteslutningen var ett faktum.
Men att det kommer bli offentligt är inget Z behöver oroa sig för!
Vad vi har nu är din förklaring till en punkt som ingen har sett.
Om nu inte tråden och dess användare inte är partiska så tycker jag att det vore precis lika fel att bara ta dig på orden som med mig.
Citat:
Det finns enormt mycket kompetens och inte bara det fåtal som har lämnat organisationen.Ja, jag tror att det finns en handfull kompetenta ledare och en stor massa följare utan kompetens, så ser samhället ut i stort, MPS bör avspegla det, ett rimligt antagande tycker jag.
Spela inte dum nu, varför hoppas du att alla snillen startar en annan liknande verksamhet istället för att MPS arbetar seriöst och tar till vara den frivilliga kompetens som vill arbeta för MPS?
Spela inte dum nu, varför hoppas du att alla snillen startar en annan liknande verksamhet istället för att MPS arbetar seriöst och tar till vara den frivilliga kompetens som vill arbeta för MPS?
Hela min lokalavdelning består av kompetent personal vilket är 10-15 personer.
Så bör det se ut i de flesta lokalavdelningar som har skött sitt åtagande.
Jag vill att kompetenta människor som fungerar i grupp söker sig till MPS.
Att verka inom MPS är att ha kollegor inom sin LA och LLG där man är jämlika, samt kunna ha ett väl fungerande samarbete med näraliggande LA.
Man ska också kunna särskilja på vad som är MPS jobb och myndigheternas.
Tror dessa fåtal människor att de skulle sköta en organisation bättre så tycker jag absolut att de ska starta något eget då MPS uppenbarligen inte tycker att deras väg är rätt väg.
Vem som sedan hittar en försvunnen person struntar jag fullständigt i.
Prestige är inte något jag ägnar mig åt.