2014-11-23, 12:02
Medlem
borguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -=Mr_B=-
Ingen aning vad du råkat ut för. Fungerar här.
B!

OK då är det säkert nåt lokalt fel hos operatören Sweden (Telenor-Tre).
Citera
2014-11-27, 00:56
Medlem
cykelsadels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borgus
Nån som vet vad det är för fel på Wifog idag.

Vi har testat 4 olika Wifog-nummer och alla är det olika problem med:

- går inte att ringa ut
- numret anges som okänt, när man ringer till det
- "numret kan ej nås" när man ringer till det
- "ingen nätkontakt" som felmeddelande

Citat:
Ursprungligen postat av -=Mr_B=-
Ingen aning vad du råkat ut för. Fungerar här.
B!

Citat:
Ursprungligen postat av ImBurning
Funkar för mig också!

Citat:
Ursprungligen postat av borgus
OK då är det säkert nåt lokalt fel hos operatören Sweden (Telenor-Tre).

Operatören TRE hade säkert några driftstörningar. Och då fungerar det inte heller för Wifog då de går i Tre's nät. Lättast att kolla när det strular är på http://80.251.200.40/faultixwww/ men då ifrån en annan dator såklart
Citera
2014-11-27, 05:08
Medlem
SamsungGalaxys avatar
UOTE=cykelsadel|51256814]Operatören TRE hade säkert några driftstörningar. Och då fungerar det inte heller för Wifog då de går i Tre's nät. Lättast att kolla när det strular är på http://80.251.200.40/faultixwww/ men då ifrån en annan dator såklart [/quote]

WiFog skrev på söndagen på sin facebook att problemet låg hos dem.
Senast redigerad av SamsungGalaxy 2014-11-27 kl. 05:09. Anledning: T9
Citera
2014-11-27, 16:46
Bannlyst
Hej jag beställde Wifog endast surf kortet vet någon när jag kommer få den?
Jag har bekräftat min email adress så allt ligger i deras händer egentligen men vem vet? Någon Flashhare kanske är kunnig?
Citera
2014-11-27, 18:05
Medlem
MrWeedbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giffare
Hej jag beställde Wifog endast surf kortet vet någon när jag kommer få den?
Jag har bekräftat min email adress så allt ligger i deras händer egentligen men vem vet? Någon Flashhare kanske är kunnig?

Står på hemsidan.

Citat:
Jag har ställt mig i kö, när kommer mitt simkort?
Vi betar av kön i turordning. Innan vi skickar simkortet får du ett mejl där du måste bekräfta att du fortfarande vill surfa, ringa och skicka gratis sms med Wifog. När du bekräftat tar det 3-5 arbetsdagar innan simkortet landar i din brevlåda.
Citera
2014-11-28, 10:08
Medlem
Enydrions avatar
Jag tror inte de skickar ut några kort alls... tills nån säger sig ha fått kort nyligen så är det nog bara att glömma det för ett okänt antal månader.
Citera
2014-11-28, 12:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Jag tror inte de skickar ut några kort alls... tills nån säger sig ha fått kort nyligen så är det nog bara att glömma det för ett okänt antal månader.
Så du tror alltså att Wifog "låtsas" skicka ut just nu men egentligen fokuserar på annat? Jag hoppas få den till nästa år iallafall. De bör få en liten rush vid jul
Citera
2014-11-28, 14:43
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giffare
Så du tror alltså att Wifog "låtsas" skicka ut just nu men egentligen fokuserar på annat? Jag hoppas få den till nästa år iallafall. De bör få en liten rush vid jul
De undviker nogsamt att nämna någonting om väntetider. Skickade de ut några nu, skulle de ju veta när dessa anmält sig...
Citera
2014-11-28, 23:21
Medlem
Harry_s avatar
Wifuck suger balle

Nu kan du fylla på med prat i 200 minuter!

Hej!
Lagom till julstöket (från och med måndag 1/12) kan du fylla på med prat precis som när du fyller på med surf! Dessutom höjer vi prat-taket från 120 till 200 minuter i månaden! En flexiblare lösning som ger dig möjligheten att styra när och hur mycket du vill prata, och som ger dig bättre kontroll över dina pratminutrar.

Så här går det till
Varje påfyllning ger 5 minuter prat och 5 sms. Allt är fortfarande helt gratis, förstås. När du ringt upp dina gratisminuter så är det slut! Detsamma gäller för sms. När du har skickat 200 sms på en månad, så kan du inte skicka fler. För att fortsätta att kommunicera 100% gratis utan avbrott är det smart att istället använda smarta gratisappar - som till exempel Viber, Skype eller Whatsapp. Kolla in Gratisskolan på Wifog.com för fler tips och för att ladda ner gratisapparna direkt!

En gigabyte är tokigt mycket data!
Visste du förresten hur mycket skoj du som Wifoganvändare faktiskt får - helt gratis - för varje gigabyte du använder? En gig räcker till massor! Du kan lyssna på musik i fem timmar på mobilen, eller streama video i två timmar. Går du in på Facebook flera gånger om dagen (det gör vi)? Då kan du läsa inlägg och chatta nästan 400 gånger för 1 gigabyte. Eller besöka 350 hemsidor och beställa alla julklapparna online. För en enda gigabyte. Helt gratis. Noll kronor. Bästa julklappen till dig själv, tycker vi!

Frågor på det?
Har du frågor, synpunkter, idéer eller annat kan du höra av dig till vår support eller besöka oss påFacebook.
Adventskramar från Wifog
- Nollkronorsoperatören!
Citera
2014-11-28, 23:56
Medlem
Enydrions avatar
Jaha, det försvårar ju att ringa viktiga samtal om de bryts efter 5 minuter, typ står i telefonkö till ett företag...

Man blir tvungen att ha ett annat abonnemang oxå... Tråkigt...

Inte kul att sprätta upp telefonen och byta sim eller ha två telefoner eller skaffa ny telefon för två sim...
Senast redigerad av Enydrion 2014-11-29 kl. 00:00.
Citera
2014-11-29, 01:24
Medlem
UncaScroogies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_

Wifuck suger balle

- Nollkronorsoperatören!

Fullständigt feltänkt av dem! Där dog nog idén med Wifog.
Citera
2014-11-29, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncaScroogie
Fullständigt feltänkt av dem! Där dog nog idén med Wifog.
Jag vet inte det. Beror ju på hur de implementerar det. Om man kan "ladda" upp till 200minuter snack och 200 SMS är det ju inte ett problem. Är maxtaket 5 minuter och 5 SMS, för att ladda 40 gånger först när de är slut, så håller jag med, då är det meningslöst.

Och vad är snacket om 1GB om? Är det den nya påfyllningstakten, är det en maxgräns för hur mycket man kan använda, dagligen, månadsvis, vad?

Citatet är oklart, och jag hittar inte källan.
B!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in