Citat:
Ursprungligen postat av
SamsungGalaxy
Hej, nu när vi genomför vår ändring här på måndag så kommer påfyllnad av data fungera som vanligt och inte begränsas vid 1GB.
Den största skillnaden är att när ni har kollat på reklam så får ni 5 samtalsminuter och SMS som ni kan spara upp till 200 var (minuter/sms) varje månad.
Skulle ni inte använda alla minuter den månaden så sparas detta till nästa månad. Alltså kommer ni kunna ta tillgång till mer samtalsminuter och sms om ni aktivt använder Wifog!
Eftersom vi har en så bred skara kunder så kan det bli lite svårt att göra detta tydligt nog, men vi är säkra på att ni kommer att gilla denna ändring när ni väl får pröva på det!
Vi beklagar missförstånden och svarar gärna på era frågor så fort vi kan!
Hälsningar
Wifog
Faan vad svårt det är att förstå. Jag har lästa alla inlägg ungefär 5 gånger men blir Fan inte klokare.
När månaden börjar och jag skulle få 200 samtalsminuter och 120 (200 nu) sms, kommer jag fortfarande få det, eller måste jag titta på reklam 40 gånger för att få dessa siffror.
Om jag ringer 5 min och smsar 5 st, och sen tittar på reklam, får jag då 5 min och 5 sms till? Eller är det på ett helt annat sätt.