2014-10-13, 15:03
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakro807
Är du säker på det? Det fungerade tidigare, men kräver de numera inte Android eller iOS?
Har du kortet för bara surf eller det andra man kan ringa med också?
Citera
2014-10-14, 01:00
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Har du kortet för bara surf eller det andra man kan ringa med också?
Minns tyvärr inte. Men om man kör det på datorn, hur fungerar det med reklamen då? Behövs inget speciellt program? Kanske jag som antagit för mycket eftersom det var Joors lösning. Sim-kortet ligger ute hos familjen just nu men ska kolla om det fungerar vid tillfälle.
Citera
2014-10-14, 09:15
Medlem
Lykros avatar
Citat:
Minns tyvärr inte. Men om man kör det på datorn, hur fungerar det med reklamen då? Behövs inget speciellt program? Kanske jag som antagit för mycket eftersom det var Joors lösning. Sim-kortet ligger ute hos familjen just nu men ska kolla om det fungerar vid tillfälle.

Nepp du behöver inget speciellt program.

Du blir pekad automatiskt till reklamsidan då det är dags för reklamtittande
Citera
2014-10-14, 14:26
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lykro

Öppnas en ny flik eller hur går det till?
Citera
2014-10-14, 14:27
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lykro

Öppnas en ny flik eller hur går det till? Och stöds inbyggda modem eller måste man ha en speciell modell? Frågar återigen eftersom Joors krävde just Huawei-modem.
Citera
2014-10-14, 16:28
Medlem
Citat:
Öppnas en ny flik eller hur går det till? Och stöds inbyggda modem eller måste man ha en speciell modell? Frågar återigen eftersom Joors krävde just Huawei-modem.
Usb-modem eller inbygt spelar ingen roll-det måste dock vara olåst( eller eventuellt bundet till tre enligt vissa i tråden). Jag fick låsa upp mitt huawei-modem innan det funkade.
Märke på modemet spelar heller ingen roll.
Citera
2014-10-16, 13:36
Medlem
CtrlAltCats avatar
Jag kör mitt WiFog (surfplatte-edition) i min dator. Jag har ett Sierra MC8775 till detta, och det fungerar alldeles utmärkt. Fick konfigurera och aktivera över en mobil (stänga av PIN, mm), men efter det var det bra.
Lite jobbigt att man måste ha Flash (ellet något HTML5-codec som inte stöds av FF) för att se reklamen, så jag bootar upp en XP VM varje gång det är dags. Händer inte så ofta, jag använder bara denna datorn till IMAPS/SMTP och IRC.
Citera
2014-10-18, 23:37
Medlem
Strandslendans avatar
Citat:
Är du säker på det? Det fungerade tidigare, men kräver de numera inte Android eller iOS?

Fungerar bra med WP8 också. Man får välja mellan två reklamfilmer i webbläsaren. Sen tittar man på en och så är det klar. BTW så fungerar det bra nu igen efter en mellanperiod med massa strul.
Citera
2014-10-20, 20:27
Medlem
Bara jag som väljer att INTE spela upp reklamen för Cancer-företaget? Dom borde spara pengarna till forskning istället.
Citera
2014-10-20, 20:35
Medlem
SamsungGalaxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyv
Bara jag som väljer att INTE spela upp reklamen för Cancer-företaget? Dom borde spara pengarna till forskning istället.

Samma här, gillar det inte!

Plus att den är så ledsam, orkar inte titta på den av den anledningen heller...
Citera
2014-10-20, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyv

Jag brukar se den. Skönt att se något annat än wifog och nivea nu för tiden.
Citera
2014-10-22, 08:15
Medlem
salxars avatar
Är det bara jag som på sista tid oroat sig över att WiFog kommer konka? De har väl 2-3 reklamer nu, och de kan väl knappast gå i vinst på att visa folk reklam för cancer hela dagarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in