Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2014-11-07, 03:47
Bannlyst
Hur kommer det sig att det är olika toppkommentarer på många videos beroende på om man är inloggad eller inte?
Citera
2014-11-07, 11:20
Medlem
-ELF-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bakfulligen
Tjenare ärade Flashbackare!
jag har nu på senare tid fått problem med youtube, när jag ska kolla på ett klipp så laddar den sidan och spelar kanske 1 sekund av klippet innan den laddar om hela sidan igen, någon som har en aning om vad som kan vara orsaken?
Laddar om hela sidan. Det låter mäkta konstigt.
Vilken webläsare har du och vilken version är det?
Har du några tillägg/plugins installerade?
Citera
2014-11-17, 16:46
Medlem
Någon som vet hur man lägger in en egen bild, den bilden som visas innan man klickar på klippet.
Dåligt förklarat men hoppas någon fattar..
Citera
2014-11-17, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simon99900
Någon som vet hur man lägger in en egen bild, den bilden som visas innan man klickar på klippet.
Dåligt förklarat men hoppas någon fattar..
Det kallas för thumbnail. En egen thumbnail kan du nog bara välja om du är partner, annars väljs 3 slumpmässigt valda thumbnails ut som du får välja mellan.
Citera
2014-11-21, 03:57
Medlem
Hajafintens avatar
Verkar som att Youtube patchat in nån typ av Adblock blockering.
Numera går det inte ens att pausa eller hoppa över reklam efter en viss tid.
Får genomlida flera minuter av reklam för turkish airlines etc.

Jag som missat nån update?

Kör google chrome.
Citera
2014-11-23, 01:33
Medlem
Arbetarbroders avatar
Hm..
Kommenterar inte så särskilt ofta på YouTube, använder Flashback till sånt. Men när jag precis skulle lägga en kommentar så fanns inte mitt vanliga YT-nickname med utan istället kom samma namn som när jag skickar mina mail...

Vafför är de på detta viset?
Är det nåt med Google+ som spökar till det?
Citera
2014-11-23, 02:07
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Hm..
Kommenterar inte så särskilt ofta på YouTube, använder Flashback till sånt. Men när jag precis skulle lägga en kommentar så fanns inte mitt vanliga YT-nickname med utan istället kom samma namn som när jag skickar mina mail...

Vafför är de på detta viset?
Är det nåt med Google+ som spökar till det?
Du har rätt, du kommenterar inte särskilt ofta youtube är kopplat till google sen en längre tid tillbaka.

https://support.google.com/youtube/answer/69961?hl=en
Senast redigerad av Arne.Anka 2014-11-23 kl. 02:09.
Citera
2014-11-25, 23:23
Medlem
Någon som vet om det finns möjlighet att ladda ner borttagna klipp som via offliberty.com?
Citera
2014-11-28, 17:11
Medlem
von.Jekwels avatar
Hej!

Har på senaste tiden blivit så att man inte kan spola fram och tillbaka (+ sänka ljudet) i Youtube-klipp som är inlagda på andra webbsidor än Youtube (alltså där de länkat url:en så att en liten Youtube-webbspelare visat sig).

Här är en bild på hur det kan se ut: http://imgur.com/SLmM5DC

Det är alltså själva understa raden som helt plötsligt är borttagen och man måste klicka på Youtube-ikonen längst ner till höger om man vill kunna spola i videon. Vet någon vad detta beror på? Är det likadant för er?
Citera
2014-12-09, 14:42
Bannlyst
Är det någon som vet hur man lägger upp hela album på Youtube?
Citera
2014-12-13, 14:15
Medlem
Någon annan som har fått så otroligt mycket reklam på sistonne? Det är alltid reklam innan videon. Ibland i mitten av videon och ofta dessutom efter att videon har spelats. Var har hänt med youtube egentligen?
Citera
2014-12-13, 15:06
Medlem
Ssadulistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteDanteDante
Någon annan som har fått så otroligt mycket reklam på sistonne? Det är alltid reklam innan videon. Ibland i mitten av videon och ofta dessutom efter att videon har spelats. Var har hänt med youtube egentligen?
Jag har adblock men jag kan inte se något överhuvudtaget, allt är svart. Hör bara ljud. Och utan adblock så går det men det är som du säger alldeles för mycket reklam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in