Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2014-10-27, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flammbar
Hoppas att det är någon form av bugg för det här är fan det mest korkade skit de kunde hitta på.

Möjlig workaround:

Håller med, vad fan hände där?
Citera
2014-10-27, 21:47
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Youtube segar sig fortfarande för mig, har det kommit nån lösning än?
bump
Citera
2014-10-28, 17:23
Medlem
apakuls avatar
Citat:
bump

Upplever samma sak. Brukar vara såhär ett par dagar om året känns det som.
Citera
2014-10-31, 18:15
Medlem
MrRasks avatar
Youtube / Går inte att ta bort filmklipp i min youtube feed

Hej!

Har ett störigt problem sen några dagar, förr så kunde man enkelt ta bort filmklippen som kommer upp i sin feed genom att trycka på krysset, nu har de designat om och verkar ha tappat bort funktionen som gör att man kan ta bort klipp.

Är det nån som vet hur man kan lösa detta? Finns det nån "workaround" eller har de gjort om så man tar bort klipp på ett annat sätt?

Hoppas nån kan hjälpa mig med detta!

/Rasken
Citera
2014-11-03, 16:34
Medlem
Mr Orbifolds avatar
Kan inte spela upp vissa youtube klipp både på datorn och surfplattan. Men upplever inga problem när jag använder andras nätverk.

ska man byta internetleverantör?
Citera
2014-11-03, 19:15
Medlem
Guzs avatar
Märkte att flera (men inte alla) av de senaste klipp jag lagt upp fått "manuskript" för undertexter - manuskriptet syns när man klickar på "mer" under klippen, och sedan på manuskript ifall ett sådant skapats.

Handlar tydligen om nåt slags försök till automatisk taligenkänning som ligger till grund för undertexter.

Vet nån varför den här taligenkänningen börjat göras på mina klipp, men inte på alla?

Till saken hör att mina klipp är markerade som svenska, men YT försöker skapa engelska undertexter som förstås blir totalt nonsens.
Citera
2014-11-04, 00:07
Medlem
Tjenare ärade Flashbackare!
jag har nu på senare tid fått problem med youtube, när jag ska kolla på ett klipp så laddar den sidan och spelar kanske 1 sekund av klippet innan den laddar om hela sidan igen, någon som har en aning om vad som kan vara orsaken?
Citera
2014-11-05, 20:51
Medlem
Jag måste alltså lida igenom 30 sek reklam för varenda klipp jag vill kolla på? Nej tack Google.
Citera
2014-11-05, 21:37
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungmelvins
Jag måste alltså lida igenom 30 sek reklam för varenda klipp jag vill kolla på? Nej tack Google.
Installera reklamborttagare.
Citera
2014-11-06, 06:35
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Orbifold
Kan inte spela upp vissa youtube klipp både på datorn och surfplattan. Men upplever inga problem när jag använder andras nätverk.

ska man byta internetleverantör?

Du nämner inga detaljer vare sig om ditt internet eller vad det gäller för video. Inga detaljer om utrustningen, te.x webbläsare, Flash Player, med mera.

Men börjar du med att kontakta din leverantör till internet. Du måste kanske uppgraderar din tjänst.
Citera
2014-11-06, 10:59
Medlem
Citat:
Installera reklamborttagare.

Jo tack, det har jag redan. Funkar inte.
Citera
2014-11-06, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungmelvins
Jo tack, det har jag redan. Funkar inte.
Byt webbläsare då. Jag har ingen reklam på YouTube varken i Opera eller FF.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in