Har under en period fått frågor allt för ofta om att byta namn, koppla kontot till Google+ och annan dynga. Har försökt klicka bort så gott det går, men nu har jag 3 accounts som inte går att ta bort hur jag än försöker? Hur gör man? Vill bara behålla 1.
EDIT: Fick bort det ena nu, kanske. Det syns fortfarande under "switch accounts" på webben, men det dyker inte upp när man ska välja konto i mobilen.
Däremot så finns det fortfarande ett konto vars namn är min Gmail under switch accout, med symbolen av konturerna av ett huvud. Mitt "vanliga" Youtube-konto har samma symbol som det jag hoppas är borttaget, dvs som ett 4-delat fönster ungefär med en grej i mitten.
Helvete vad det här stör mig.
Senast redigerad av Tyronbi 2013-09-20 kl. 12:49.
Kan man välja så den senaste video man lagt upp syns som profilbild? Annars väljer jag gärna egen bild från datorn också. Jag vill inte vara inloggad med Google.
Är det bara jag som inte kan se videor och kommentarer nyare än 9 timmar? Många av mina prenumerationer är ganska stora kanaler, men ingen av alla videor i min feed har kommentarer efter nio timmar sedan. Inga nya videor i feeden heller, vilket är konstigt, för innan dess så följs ett mönster av ca. en eller två nya videor i timmen från olika kanaler.
Det är precis som om Youtube slutat ta emot data de senaste 9 timmarna...
Edit: Gick in på "manage subscriptions" och valde "show all in feed", och nu ser jag massvis med nya videor. Förstår inte varför Youtube helt plöstligt skulle sluta visa nya videor i flödet. Hur som helst, något lustigt är det, för nu kan jag inte se kommentarer alls på vissa videor, trots att det står "Comments (*antal*)".
Senast redigerad av hoaz 2013-09-24 kl. 02:05.
Är det bara jag som inte kan se videor och kommentarer nyare än 9 timmar? Många av mina prenumerationer är ganska stora kanaler, men ingen av alla videor i min feed har kommentarer efter nio timmar sedan. Inga nya videor i feeden heller, vilket är konstigt, för innan dess så följs ett mönster av ca. en eller två nya videor i timmen från olika kanaler.
Det är precis som om Youtube slutat ta emot data de senaste 9 timmarna...
Edit: Gick in på "manage subscriptions" och valde "show all in feed", och nu ser jag massvis med nya videor. Förstår inte varför Youtube helt plöstligt skulle sluta visa nya videor i flödet. Hur som helst, något lustigt är det, för nu kan jag inte se kommentarer alls på vissa videor, trots att det står "Comments (*antal*)".
Har samma fel. Tror att det är YouTube som har något problem, för annars så har de verkligen "lagat" något som inte varit trasigt.
Har samma fel. Tror att det är YouTube som har något problem, för annars så har de verkligen "lagat" något som inte varit trasigt.
Ja, det händer ju då och då. Bara för någon vecka sedan ändrade de ju spelaren för 384882:e gången, något som egentligen inte behövs. Det gör bara folk irriterade.
Hej!
Jag kan inte kolla på youtube använder opera på pc?
Får bara upp detta:
"Det uppstod ett fel. Försök igen senare."
kan tillägga att jag har nyaste Adobe flash player och java
Går att kolla på chrome men där går inte att logga in istället...
tacksam för svar, för snart skickar jag ut skiten ur fönstet..
Senast redigerad av Jackpot-Tony 2013-09-27 kl. 02:53.
Inställning så att Youtube-filmer alltid spelas upp på högsta kvalitet?
Finns det någon sån inställning? Och även som gör att den större skärmen visas automatiskt. Vet tamefan inte hur många gånger jag ska behöva vänta på reklamen, sedan trycka på kugghjulet, välja större skärmen, klicka kugghjulet igen, trycka kvalitet, välja högsta.
Finns det någon sån inställning? Och även som gör att den större skärmen visas automatiskt. Vet tamefan inte hur många gånger jag ska behöva vänta på reklamen, sedan trycka på kugghjulet, välja större skärmen, klicka kugghjulet igen, trycka kvalitet, välja högsta.
Tamefan det jobbigt skiten någonsin.
Skaffa Adblock,så slipper du se all reklam..sparar mycket tid...