2014-11-21, 18:03
Medlem
BushKillingtons avatar
L*nda J*hansson
Citera
2014-11-21, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BushKillington
L*nda J*hansson
Som bor på 45 B?
Vad är din källa till att det skulle vara hon? Hon bor med en jämnårig kille.
Citera
2014-11-21, 18:21
Medlem
Verkar bara finnas typ en person på Facebook iaf som kan vara aktuell (om namnet som nämts ovan stämmer). Då de övriga inte verkar passa in åldersmässigt eller har nyligen skrivit några rader.

kan det vara arbetsrelaterat?
Citera
2014-11-21, 18:56
Medlem
drulmans avatar
Citat:
L*nda J*hansson

Facebook?
Citera
2014-11-21, 18:58
Medlem
AriskStolthets avatar
Tänker ni på hon som jobbar här?

http://www.nytida.se/sv/
Citera
2014-11-21, 19:12
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Om nu det namnet stämmer så finns det en annan tjej på facebook från vänersborg som inte har foto och som bara har män som vänner. Lite ovanligt
Citera
2014-11-21, 19:19
Medlem
MrDeltoids avatar
Citat:
L*nda J*hansson

Hur kom du fram till detta?
Citera
2014-11-21, 19:24
Medlem
Flor-Idas avatar
På sin FB-profil står hon md ett spädbarn i famnen.
Citera
2014-11-21, 19:38
Medlem
När skall denna häxjakt sluta?

Vad det än är som hänt (pill, penetrering, posering eller vad det nu kan vara) så kan jag lova och garantera att det denna gottegris fick uppleva är alla hormonstinna 14-åringars högsta dröm.

Hon är alla småkillars superhjältinna!

Stackars tjej.
Citera
2014-11-21, 19:51
Medlem
moraltanten88s avatar
misstänkt är väl inte skyldig eller har jag fel här ?
Citera
2014-11-21, 19:55
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative2.0
Ordvalet "tragiskt" tyder på att GM är en kvinna o i stället för att gå på som de brukar så tassar polisen runt på tå.
Finns en aktiv tråd om en 25-årig man som satte på en 12-årig flicka o där var polisen som vanligt frikostig med info.

Ja, du kan ha rätt där, men det kan även vara så att vi båda har rätt... Tragiskt, är det ju vilket som... Jag har mina fantasier om både det ena och det andra, men att folk är så djävla omdömeslösa och styrda utav sina drifter är otroligt patetiskt och sjukt!
Citera
2014-11-21, 20:04
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kropp
När skall denna häxjakt sluta?

Vad det än är som hänt (pill, penetrering, posering eller vad det nu kan vara) så kan jag lova och garantera att det denna gottegris fick uppleva är alla hormonstinna 14-åringars högsta dröm.

Hon är alla småkillars superhjältinna!

Stackars tjej.

Hur vet du att BO är 14 år? Sedan vet du ej heller om BO var med på det och våldtäkten består i att BO är underårig. Många frågetecken som du inte vet något om. Sedan kan jag hålla med om att OM det vore som du önskar/påstår så är det vad många i den åldern önskar, men det fråntar ändå inte hennes skuld - nämligen den att hon är den som skall ha huvudet på skaft och vara vuxen, samt ansvarstagande. Vi kan inte styras av våra fantasier och drifter, i alla situationer - någon måtta får det ändock vara...

Om de inte blivit tagna på bar gärning så måste BO ha "skvallrat" alternativt skrutit och så har det kommit fram till någon som slagit larm...

Skulle du tyckt att det var lika synd om GM var en groomande man?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in