2014-11-20, 20:47
Medlem
ogiltigtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sylar143
Även om man inte vet säkert kan man ha en uppfattning kring om det ena är mer sannolikt än det andra. Vad skulle man satsa på om man kunde vinna en miljon om man svarade rätt? Alla har en uppfattning om vad som är mest troligt.
precis detta.

min uppfattning är att Peter nog är oskuld.
Citera
2014-11-20, 21:06
Medlem
Norrlands.gulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Förhoppningsvis, jag önskar de båda all lycka. Men jag tror att även Ida känner att deras tro inte räcker för att leva med varandra.

När det gäller höhöhö-gubben så är det ju självklart att han väljer Helene. Kåta Anna-Lena skrämmer nog honom rejält, även om han håller masken inför kameran. Jonathan väljer nog Sara eftersom hans biologiska klocka verkar rusa, även om han innerst inne skulle vilja ha kvar och knulla dem alla 3. Sebastians Petra borde väl bli rätt skrämd av hans framfusighet och tafatta personlighet. Han äcklar mig faktiskt. Tror på en trevlig semester och sedan inget mer mellan dem.
Biologiska klocka? Hahaha han är en kille!
Citera
2014-11-20, 21:57
Medlem
I nästa avsnitt tror jag Helen kommer lämna Peter. Istället kommer Mona tillbaks.

Sara är nu Jonatans bästa kort men det var henne han tänkte skicka hem när Maria valde att åka.
Citera
2014-11-20, 22:25
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cashew30
Sara är nu Jonatans bästa kort men det var henne han tänkte skicka hem när Maria valde att åka.
Tror jag också, men jag tycker att han nu ska satsa på henne i alla fall, så kommer nog kärleken växa fram.
Citera
2014-11-21, 02:40
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Tror jag också, men jag tycker att han nu ska satsa på henne i alla fall, så kommer nog kärleken växa fram.

Tror nog han till och med kan satsa i henne eftersom hon börjar bli för gammal för att få barn.
Citera
2014-11-21, 03:26
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Tror nog han till och med kan satsa i henne eftersom hon börjar bli för gammal för att få barn.
Va? Hon är 25. Men du kanske inte var dödsallvarlig.
Senast redigerad av utan.att.stanna 2014-11-21 kl. 03:29.
Citera
2014-11-21, 03:47
Medlem
kattrackans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laprikapaprika
Det här med Jonathan och snygghet som alla pratar om. Hur kan han vara så fixerad vid det? Jag förstår att han är begeistrad av alla snygga tjejer omkring honom, för han når verkligen inte upp till deras nivå (iallafall inte Sara eller brunetten). Han ser ju snudd på harmynt ut med sitt leende, med en gristrynelook liksom. Jag begriper inte hur de där snygga tjejerna kan tycka att han har ett så underbart leende.
Men det spelar ju ingen roll om han är trevlig ändå, men nu säger ju alla att han är så osympatisk också.

Han är fan INTE snygg nånstans. Hans tjejer är i en annan liga.
Citera
2014-11-21, 07:02
Medlem
Vad kommer hända i nästa avsnitt nu då måtro? Vem kommer Jonathan att skicka hem? Vad kommer Marie och Anna tycka om att Sebastian har en tjej vid sidan av som är förälskad i? Blir det Peter och Helen som alla verkar hoppas/tro eller kommer han istället att välja Anna-Lena? Hur blir det för Erik när han bara har en tjej kvar på gården? Så många frågor men inga svar, jag vill ju veta nu hur det går för alla .
Citera
2014-11-21, 07:57
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Va? Hon är 25. Men du kanske inte var dödsallvarlig.

Förlåt, jag var lite trött där (hade vakat 36 timmar) och fick för mig att det gällde Peter och Pottfrillan...
Citera
2014-11-21, 08:15
Medlem
-"skicka hem" det är oldschool from årets säsong, gäller det att inte bli sist kvar.
Därav alla som vill åka hem, innan de blir bortvalda av de sk. bönderna.

Senaste avsnittet fick vi får första "svarte petter", hos den kristne bonden.
nästa avsnitt blir båda banan- och gammel- -bonden
ensamma med sina respektive svarte pettrar.

Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Vad kommer hända i nästa avsnitt nu då måtro? Vem kommer Jonathan att skicka hem? Vad kommer Marie och Anna tycka om att Sebastian har en tjej vid sidan av som är förälskad i? Blir det Peter och Helen som alla verkar hoppas/tro eller kommer han istället att välja Anna-Lena? Hur blir det för Erik när han bara har en tjej kvar på gården? Så många frågor men inga svar, jag vill ju veta nu hur det går för alla .
Citera
2014-11-21, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlands.guld
Biologiska klocka? Hahaha han är en kille!

Kanske inte så jättekul att vara alltför gammal när man får barn...
Citera
2014-11-21, 10:49
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Peter och Pottfrillan...

Ha! Kan de inte göra barn, så kan de ju alltid skriva barnböcker. Det där är ju en kanontitel för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in