2014-11-20, 01:40
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Han menar att de andra har för tighta rumpor och bröst, vilket inte Sara har. Håller med honom, Sara är väldigt sexig det är inte dom andra så han begår ett misstag om han inte väljer henne.
Måste dock säga att Ida såg väldigt påsättningsbar ut idag, fina kroppar dom där två
Han menade nog tvärtom - att de andra tjejerna var snyggare än Sara. Vilket jag inte alls håller med om.

Så... Mickan och den andra tjejen åkte. Ja, det var ju rätt väntat. Men jag tycker ändå synd om Erik, han försökte ju faktiskt. Men det var väl som han sa innan valet: "Jag har valt den som passar in i mitt liv, mest praktiskt" För det är Erik - han är praktisk. Vi får väl se hur Ida passar in, rent praktiskt. Nä, jag tippar på att Erik förblir singel efter programmets slut.
Citera
2014-11-20, 01:45
Bannlyst
Reviderar mitt inlägg om att linda verkar hemsk. Förlåt linda, idag visade du prov på empati! Och ja, du ser bra ut. kram.
Citera
2014-11-20, 02:09
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Vi får väl se hur Ida passar in, rent praktiskt. Nä, jag tippar på att Erik förblir singel efter programmets slut.

Fast Ida var ju den enda som själv påstod sig vara religiös/kristen/troende och Erik är någon slags religiös frifräsare och det är saker som jag tror de värderar högt hos varandra. De kanske finner varandra ungefär som Carola och Runar gjorde en gång i tiden.
Citera
2014-11-20, 02:28
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Fast Ida var ju den enda som själv påstod sig vara religiös/kristen/troende och Erik är någon slags religiös frifräsare och det är saker som jag tror de värderar högt hos varandra. De kanske finner varandra ungefär som Carola och Runar gjorde en gång i tiden.
Förhoppningsvis, jag önskar de båda all lycka. Men jag tror att även Ida känner att deras tro inte räcker för att leva med varandra.

När det gäller höhöhö-gubben så är det ju självklart att han väljer Helene. Kåta Anna-Lena skrämmer nog honom rejält, även om han håller masken inför kameran. Jonathan väljer nog Sara eftersom hans biologiska klocka verkar rusa, även om han innerst inne skulle vilja ha kvar och knulla dem alla 3. Sebastians Petra borde väl bli rätt skrämd av hans framfusighet och tafatta personlighet. Han äcklar mig faktiskt. Tror på en trevlig semester och sedan inget mer mellan dem.
Citera
2014-11-20, 02:37
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Förhoppningsvis, jag önskar de båda all lycka. Men jag tror att även Ida känner att deras tro inte räcker för att leva med varandra.

När det gäller höhöhö-gubben så är det ju självklart att han väljer Helene. Kåta Anna-Lena skrämmer nog honom rejält, även om han håller masken inför kameran. Jonathan väljer nog Sara eftersom hans biologiska klocka verkar rusa, även om han innerst inne skulle vilja ha kvar och knulla dem alla 3. Sebastians Petra borde väl bli rätt skrämd av hans framfusighet och tafatta personlighet. Han äcklar mig faktiskt. Tror på en trevlig semester och sedan inget mer mellan dem.

Man undrar ju lite hur Sebastians två återstående tjejer kommer ta det när han ska berätta att han är "otrogen" med en brud som TV4 delvis matchar fram... Skulle jag vara i deras ställe så skulle jag inte säga ett enda ord utan bara packa och gå därifrån utan att vända mig om. Vad de två tjejerna utsätts för är inget annat än TV4-sanktionerade griserier.
Citera
2014-11-20, 07:35
Medlem
Undrar hur det blir mellan Erik och Ida nu. Det är ju ändå flera avsnitt kvar. Det blir ju konstigt om Ida känner att hon är kvar mest för att det skulle bli synd om Erik annars och han egentligen för känslor för de andra två. Men samtidigt så sa ju Ida att hon ville stanna och att det kändes bra. Så jag hoppas ändå att det kan bli bra mellan de. Men kanske är Bonde söker fru inte riktigt rätt forum för Erik eftersom han tycks ha haft väldigt svårt med hela upplägget. Han pratade ju om det redan på slottet och sedan vid gruppdejten och även nu när de varit på hans gård, det har varit mycket prat om att han är svår att läsa av, känner sig obekväm med situationen, vill vara så rättvis som möjligt. Jag har trott på Ida sedan början, känns som hon skulle kunna passa på gården. Det där med Sebastian och Petra måste ju ha varit planerat sedan länge.
Citera
2014-11-20, 07:56
Medlem
Admiral Krags avatar
Jag envisas med min fråga

Hur är man sprallig på ett vuxet kontra icke vuxet sätt uppfattar ni det?.
Citera
2014-11-20, 08:02
Medlem
Jag tror också Peter väljer Helene... Hon känns rätt för honom helt enkelt. Jag skulle springa låååångt från denna Anna-Lena. .

Jonathan är jag osäker på.. Kändes ingen kemi mellan honom och Sara även om hon verkar gullig och härlig. Men jag tror inte han väljer henne i slutändan!

Erik tyckte man ju mest synd om... Tyvärr tror jag dock att det inte kommer att funka mellan honom och Ida heller. Hittills har man inte sett något mellan dem alls. Mikaela kändes kanske för omogen och Matilda och Erik klickade inte.

Sebastian hoppas jag verkligen har hittat rätt nu!
Citera
2014-11-20, 08:16
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vilmulina

Gissar att de byggt upp något under produktionens gång.
Citera
2014-11-20, 08:40
Medlem
mmas avatar
Citat:
Jonathan väljer nog Sara eftersom hans biologiska klocka verkar rusa,

Är han inte typ 27 bara?
Citera
2014-11-20, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Är han inte typ 27 bara?

Han fyller 28 i januari. Så visst hinner han få barn innan 30 som är hans mål.
Citera
2014-11-20, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilmulina
Jag tror också Peter väljer Helene... Hon känns rätt för honom helt enkelt. Jag skulle springa låååångt från denna Anna-Lena. .

Jonathan är jag osäker på.. Kändes ingen kemi mellan honom och Sara även om hon verkar gullig och härlig. Men jag tror inte han väljer henne i slutändan!

Erik tyckte man ju mest synd om... Tyvärr tror jag dock att det inte kommer att funka mellan honom och Ida heller. Hittills har man inte sett något mellan dem alls. Mikaela kändes kanske för omogen och Matilda och Erik klickade inte.

Jag håller med om att det inte riktigt är någon kemi mellan Jonathan och Sara. Men samtidig måste man komma ihåg att det är mycket som är ihopklippt och Sara har varit min favorit ända från början. Anna-Lena är ju mest pinsam när hon är så på hela tiden, känns som hon skulle köra över honom om de blev tillsammans. Tror Peter passar mycket bättre ihop med Helen som också är mer lugn. Tycker också synd om Erik, han har ju i alla fall försökt öppna upp och visa vem han är. Jag har hela tiden tyckt att han ska välja Ida. Mikaela kändes alldeles för krävande och Matilda verkade rätt gnällig. Det verkar ju i alla fall som Sebastian har hittat den han söker så det är bara att hoppas på att det fortsätter på samma sätt. Känns dock lite fel mot de andra tjejerna men samtidigt ska det ju kännas rätt också. Blir ju fel att välja någon bara för att. Tycker det var bra att han fick chansen att träffa Petra även om det kändes som de haft kontakt ett tag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in