2014-11-16, 21:29
Bannlyst
De där förklaringarna är dem mest pinsamma jag läst från en FK någonsin. Vi måste sitta på världens mest inkompetenta tränare.

Hur fan vann han den norska ligan? Helt otroligt.
Citera
2014-11-16, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgIdiot
De där förklaringarna är dem mest pinsamma jag läst från en FK någonsin. Vi måste sitta på världens mest inkompetenta tränare.

Hur fan vann han den norska ligan? Helt otroligt.

Han fick väl bra med hjälp från Trond Henriksen
Citera
2014-11-16, 22:23
Bannlyst
Jag blir alldeles gråtfärdig. Kollar på Tjeckien. Israel. Danmark. Alla dessa nationer kan spela sig ur pressen utan att behöva springa på tå. Deras spelare är uppenbart bättre tekniskt skolade än dem svenska.

Hur kunde det bli så? Varför blir vi bortsprungna av nationer som har nästintill lika bra förutsättningar som oss?
Citera
2014-11-16, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgIdiot
Jag blir alldeles gråtfärdig. Kollar på Tjeckien. Israel. Danmark. Alla dessa nationer kan spela sig ur pressen utan att behöva springa på tå. Deras spelare är uppenbart bättre tekniskt skolade än dem svenska.

Hur kunde det bli så? Varför blir vi bortsprungna av nationer som har nästintill lika bra förutsättningar som oss?

Jag undrar om det inte till viss del beror på god harmoni i gruppen. Sveriges spelare verkar lite ängsliga, och ha lite prestationsångest (kanske fel ord).

Island som spelar nu, verkar ha mer "stolt, stark, trygg"-attityd trots att de ligger under med 2-1.pga ett självmål.
Citera
2014-11-16, 22:40
Medlem
Som vi alla vet runkar Durmaz och Zengin till bilder på Zlatan om kvällarna, men får de sin kärlek besvarad av Zlatan? Nej men på riktigt, Zlatan borde som den lagkapten han nu faktiskt är säga till de på skarpen... Dock skönt att se Zlatan skälla lite på Durmaz när han slog bort endel passningar som var påväg mot vår kära Zlatan.
Citera
2014-11-17, 14:37
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Så tränade Sverige:

Andreas Isaksson

Emil Krafth, Pontus Jansson, Andreas Granqvist, Pierre Bengtsson

Sebastian Larsson, Kim Källström, Alexander Kacaniklic

Jimmy Durmaz, Isaac Kiese Thelin, Nabil Bahoui

Hämtat från Sportbladet.
Förlust med två-tre mål om detta laget stämmer, vad tror ni?
Citera
2014-11-17, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Hämtat från Sportbladet.
Varför går Kiese Thelin före Guidetti, jävla skandal.
Citera
2014-11-17, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JevlaTomteVerkstad
Skandal? Såg du u21-matcherna? Det var Thelin som var dominant, inte Guidetti. Dessutom har Thelin varit bra i fucking Champions League. Guidetti har gjort några mål mot motstånd som håller superettan-klass. Han har mer att bevisa innan jag ropar "skandal".
Citera
2014-11-17, 14:55
Moderator
easy_dans avatar
Citat:

Två helt olika spelartyper, om vi ska fortsätta spela som vi gör med Zlatan i den rollen så är Thelin en vettigare ersättare än Guidetti.
Citera
2014-11-17, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Skandal? Såg du u21-matcherna? Det var Thelin som var dominant, inte Guidetti. Dessutom har Thelin varit bra i fucking Champions League. Guidetti har gjort några mål mot motstånd som håller superettan-klass. Han har mer att bevisa innan jag ropar "skandal".
Jag tycker Kiese-Thelin är brutalt överskattad, haft en bra andra halva i Allsvenskan i seriens överlägset bästa lag.
Guidetti är en klass-spelare medans Thelin är en ny malande Elmander.
Senast redigerad av JevlaTomteVerkstad 2014-11-17 kl. 15:07.
Citera
2014-11-17, 15:07
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Hämtat från Sportbladet.

Saknar intelligens i det laget.
Citera
2014-11-17, 15:10
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ska vi skrika skandal så gör jag det för att Bengtsson går före Wendt. Gladbach är ju en bättre klubb än FCK och lirar man regelbundet i BL så smäller det högre än Sas-ligan i mina ögon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in