Hur kommer det sig att jag inte kommer upp i det s.k. "high-bracket". Har inte kommit till lvl 13 än och kan inte köra ranked. Måste säga att ta sig till lvl 13 tar lång tid. Jag ville göra ett nytt acc, för att se vart jag blir placerad (mmr).
Jag kör uteslutande supprt (Omni), pickar honom i början, ber någon att välja hard carry, typ Void eller PA. Jag supportar uteslutande denna, wardar, tangos mm. Detta har visat sig vara ett vinnande koncept. Saken är att min KDA-ratio blir ju urkasst. Så fort vi håller på att döda någon drar jag mig undan så carryn får killsen. Är det därför jag inte kommer högre upp i "bracket"?
Mina denys blir inte speciellt högt heller då jag försöker harrassa motståndarna mer än denya. I ärlighetens namn är jag inte speciellt bra, spelar för lite för att kunna bli bättre, därför går jag nästan aldrig carry. Tar oftast fel beslut med mera.
Jag har alltid trott att systemet strävar efter att man skall ha 50% winning/lose. Har man högre placeras man högre i mmr och ranking, men det kanske inte är så simpelt?
Här är min profil:
http://www.dotabuff.com/players/186758048