Citat:
Ursprungligen postat av
Jeremy Roenick
Hur har5 man tänkt alla andra säsoger då? Nöjda med kvart och semi?
Men om man kollar hur man satsat gentemot Frölunda så......

Nu var det ju faktiskt min personliga åsikt att man inte siktat på guld i år och inte något officiellt. Värvar man Granström och Petrell när man tappar Klasen och Olausson så är det nog inget guld i sikte men vad vet jag. FBK är ju i final varje år oavsett trupp så..
Du är kanske en sån där som håller på det lag som vinner mest (Barca, ManU, FBK osv), känns det bra?