2014-11-14, 18:21
  #3433
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Det är just det han säger, han är ju bekymrad att Skellefteå bara är nio poäng före Luleå.
Mm, kan inte göra något åt det tyvärr. Troligen kommer det avståndet att hålla i sig eller tom. minska.
Citera
2014-11-14, 18:38
  #3434
Moderator
vfs avatar
LIF är riktigt usla stundtals, den enda som alltid håller hög klass är målvakten, trodde jag hörde fel från speakern, 22-0 i skott i sista perioden?


Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Jag kan nog tänka mig att kanske hålla med dig på ett personligt plan. Samtidigt känns det inte bra att du dissar förslaget, men jag håller nog kanske med om att det inte vore bra att stänga ligan nu.

Citera
2014-11-14, 18:43
  #3435
Medlem
B-Dawks avatar
Nu kunde jag inte se matchen igår men tre nya poäng och Färjestad kanske äntligen är på gång att klättra upp över sträcket. Håller formen i sig och Brynäs form också håller i sig ja då är det bara en tidsfråga.
Citera
2014-11-14, 18:54
  #3436
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Fast Luleå satsar ju inte på guld i år så den måttstocken är ju inte relevant även om den glädjer er. Skellefteå har ju troligen också en liten off-säsong nu när nyförvärven visat sig vara tveksamma, man har gjort det över förväntan så här långt men nu går det troligen utför, fixar man topp 3 har man gjort det kanonbra.
Guldet är HVs om nu AJ kan tukta alla egoister i laget och Wesslau inte klappar ihop igen, man har seriens klart bästa lag nu gäller bara att få ordning på defensiven.

Haha
Då kan vi konstatera att Luleå alltid gör fiasko säsonger då,utom denna då
Citera
2014-11-14, 18:58
  #3437
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Haha
Då kan vi konstatera att Luleå alltid gör fiasko säsonger då,utom denna då
Hur menar du nu? Att inte vinna behöver ju inte innebära fiasko även för den mest inbitna supportern.
Luleås säsong förra året var lite fiasko, ja. Men de flesta andra säs. har man väl inte haft varken budget eller lag för att kunna utmana på pappret, sen är det ju en annan sak om man kan göra det ändå.
Citera
2014-11-14, 19:01
  #3438
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Hur menar du nu? Att inte vinna behöver ju inte innebära fiasko även för den mest inbitna supportern.
Luleås säsong förra året var lite fiasko, ja. Men de flesta andra säs. har man väl inte haft varken budget eller lag för att kunna utmana på pappret, sen är det ju en annan sak om man kan göra det ändå.


Hur har5 man tänkt alla andra säsoger då? Nöjda med kvart och semi?
Men om man kollar hur man satsat gentemot Frölunda så......
Citera
2014-11-14, 19:07
  #3439
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Hur har5 man tänkt alla andra säsoger då? Nöjda med kvart och semi?
Men om man kollar hur man satsat gentemot Frölunda så......
Nu var det ju faktiskt min personliga åsikt att man inte siktat på guld i år och inte något officiellt. Värvar man Granström och Petrell när man tappar Klasen och Olausson så är det nog inget guld i sikte men vad vet jag. FBK är ju i final varje år oavsett trupp så..
Du är kanske en sån där som håller på det lag som vinner mest (Barca, ManU, FBK osv), känns det bra?
Citera
2014-11-14, 19:14
  #3440
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Nu var det ju faktiskt min personliga åsikt att man inte siktat på guld i år och inte något officiellt. Värvar man Granström och Petrell när man tappar Klasen och Olausson så är det nog inget guld i sikte men vad vet jag. FBK är ju i final varje år oavsett trupp så..
Du är kanske en sån där som håller på det lag som vinner mest (Barca, ManU, FBK osv), känns det bra?

Haha. Vad är det för påstående?

Då kan man konstatera att det alltså sitter i väggarna.
Så i morgon bokar vi in finalspelet då Vilket jag tippat ett tag redan.
Citera
2014-11-14, 20:14
  #3441
Medlem
Embas avatar
Laine tillbaka på hovet. Bådar gott!
Citera
2014-11-14, 22:51
  #3442
Medlem
Displaceds avatar
Hela den här situationen har blivit så patetisk så jag nästan ser fram emot fler förluster för att se var Brynäs gräns går. För någon gång måste de väl agera? Jag menar, deras inställning att inte agera har nu med all säkerhet gjort oss till ett bottenlag i säkert minst 15-20 omgångar framöver, för så stort börjar poängskillnaden uppåt bli. Vi är redan på väg mot rekord i förluster på raken, imorgon kommer nästa mot betydligt bättre motstånd än FBK och det ska bli intressant att se hur de skyller ifrån sig den här gången.

Tacka fan för Anaheim Ducks, utan dem hade jag nog fått mental kollaps.
Citera
2014-11-14, 23:00
  #3443
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Hela den här situationen har blivit så patetisk så jag nästan ser fram emot fler förluster för att se var Brynäs gräns går. För någon gång måste de väl agera? Jag menar, deras inställning att inte agera har nu med all säkerhet gjort oss till ett bottenlag i säkert minst 15-20 omgångar framöver, för så stort börjar poängskillnaden uppåt bli. Vi är redan på väg mot rekord i förluster på raken, imorgon kommer nästa mot betydligt bättre motstånd än FBK och det ska bli intressant att se hur de skyller ifrån sig den här gången.

Tacka fan för Anaheim Ducks, utan dem hade jag nog fått mental kollaps.
Nu låter det minsann annorlunda än häromsistens. Var det inte du som sa att det inte finns på världskartan att Brynäs sparkar tränaren? Men jag håller med dig. Det är helt sjukt hur dom låter det gå så här långt.
Citera
2014-11-14, 23:10
  #3444
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Nu låter det minsann annorlunda än häromsistens. Var det inte du som sa att det inte finns på världskartan att Brynäs sparkar tränaren? Men jag håller med dig. Det är helt sjukt hur dom låter det gå så här långt.

Det är väl en ganska stor skillnad vad man själv vill skall hända och vad som reellt sett kommer att ske? Du ser den skillnaden du också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in