Citat:
Ursprungligen postat av
Mikojan
Panik! Skellefteå AIK leder inte SHL längre.
Och bara nio poäng före Luleå. Hur djupt kan Mästarna sjunka?

Fast Luleå satsar ju inte på guld i år så den måttstocken är ju inte relevant även om den glädjer er. Skellefteå har ju troligen också en liten off-säsong nu när nyförvärven visat sig vara tveksamma, man har gjort det över förväntan så här långt men nu går det troligen utför, fixar man topp 3 har man gjort det kanonbra.
Guldet är HVs om nu AJ kan tukta alla egoister i laget och Wesslau inte klappar ihop igen, man har seriens klart bästa lag nu gäller bara att få ordning på defensiven.