Citat:
Ursprungligen postat av
hassesub
60:- danska, för en karta 8mg med 8st ?? de låter nästan liiiite för bra....
Det kpm bara fram en dansk och frågade ifall jag var svensk varpå jag nekade och sa att jag var ifrån amerika och då frågade han mig om jag gillar subb, jag svarar ja och då vifta han fram tre kartor och säger 60:- dk stycket och jag slår klart som fan på.
Håll dig utanför sprutbytet mittemot kyrkan åå istedgarde och börja socialisera dig med dem, det är trevliga människor där
Mvh