Citat:
Ursprungligen postat av malmömannen
Uppföljning. (hoppas på överseende för dubbelposten)
Kammade noll i Köpenhamn, Troligtvis för att det blev sent en lördagskväll.
Utbudet av Luder var ingen höjdare men det va jag inte intresserad av ändå.
Kola och Heroin fanns och även "möllehjul" fanns i omlopp samt röka.
Detta till smått rövarpriser så därför blev det inget. Har inget intresse av Heroin o kola ändå.
Det blev en rejäl fylla istället. Försökte med råopium också men det var i stort omöjligt.
Subb va inte att tänka på och "ganer" ville dom ha 45 danska för?? Va detta pga att det va helg kanske??
Mvh
Malmömannen
Fattar inte varför du är så insnöad på just sub? Jag kan förstå om man har någon slags psykologisk spärr mot att ta heroin eftersom det har ryktet det har pga att det är så otroligt mycket skönare än sub och därför "mer" beroendeframkallande...men är man kapabel till att ta sub så kan man väl ta mölle också? mycket mycket skönare och dessutom mycket längre rus än sub ju
Och sen fattar jag inte hur du kan vara ointresserad av heroin (som fungerar perfekt att röka) om du ändå kan tänka dig att röka opium som ju innehåller morfin? (heroin konverteras till morfin i kroppen)
Menar inget illa, är bara nyfiken..