2010-02-14, 21:57
Avslutad
Oxy finns det ibland billigt, jag får det sjælv av lækarn. Men det finns folk som sælger sina oxy, sist hørde jag om 96 20mg oxycontin før 1000 danska. Det ær det de kostar på apoteket, så det var nog kompis pris..
Citera
2010-04-29, 10:19
Medlem
malmömannens avatar
Opiater Köpenhamn.

Hola vänner.

Jag har planerat en tripp till Köpenhamn på lördag och undrar om någon har koll på opiat tillgången där en lördag eftermiddag/kväll?
Vad kan finnas tillgängligt och till vilket pris?
Finns sub att tillgå kanske? För i Malmö verkar det snustorrt.

Är tacksam för era svar. Ha en trevlig dag.

Mvh
Malmömannen

P.s Pm uppskattas
Senast redigerad av malmömannen 2010-04-29 kl. 10:22.
Citera
2010-04-29, 10:24
Medlem
AntiAliass avatar
Malmö och resten av sydväst är långt långt ifrån torrt, flödar alltid av opiater här i söder men har man inga kontakter när det gäller det så har man inte inte tyvärr. Så åk till danmark, du hittar nog det mesta du söker...om du söker typ heroin och metadon
Citera
2010-04-29, 12:59
Medlem
SMD FBs avatar
Du kanske hittar dina svar här.
https://www.flashback.org/t967072
Citera
2010-04-29, 18:48
Medlem
malmömannens avatar
Tack för länken den var intressant.

Verkar dock som det finns dåligt med info i detta ämne
Lite trist. Hafe verkligen uppskattat svar dp lördagen närmar sig.

Mvh
Malmömannen
Citera
2010-05-03, 00:01
Medlem
malmömannens avatar
Uppföljning. (hoppas på överseende för dubbelposten)

Kammade noll i Köpenhamn, Troligtvis för att det blev sent en lördagskväll.
Utbudet av Luder var ingen höjdare men det va jag inte intresserad av ändå.
Kola och Heroin fanns och även "möllehjul" fanns i omlopp samt röka.

Detta till smått rövarpriser så därför blev det inget. Har inget intresse av Heroin o kola ändå.

Det blev en rejäl fylla istället. Försökte med råopium också men det var i stort omöjligt.
Subb va inte att tänka på och "ganer" ville dom ha 45 danska för?? Va detta pga att det va helg kanske??

Mvh
Malmömannen
Citera
2010-05-03, 00:05
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malmömannen
Uppföljning. (hoppas på överseende för dubbelposten)

Kammade noll i Köpenhamn, Troligtvis för att det blev sent en lördagskväll.
Utbudet av Luder var ingen höjdare men det va jag inte intresserad av ändå.
Kola och Heroin fanns och även "möllehjul" fanns i omlopp samt röka.

Detta till smått rövarpriser så därför blev det inget. Har inget intresse av Heroin o kola ändå.

Det blev en rejäl fylla istället. Försökte med råopium också men det var i stort omöjligt.
Subb va inte att tänka på och "ganer" ville dom ha 45 danska för?? Va detta pga att det va helg kanske??

Mvh
Malmömannen

Fattar inte varför du är så insnöad på just sub? Jag kan förstå om man har någon slags psykologisk spärr mot att ta heroin eftersom det har ryktet det har pga att det är så otroligt mycket skönare än sub och därför "mer" beroendeframkallande...men är man kapabel till att ta sub så kan man väl ta mölle också? mycket mycket skönare och dessutom mycket längre rus än sub ju

Och sen fattar jag inte hur du kan vara ointresserad av heroin (som fungerar perfekt att röka) om du ändå kan tänka dig att röka opium som ju innehåller morfin? (heroin konverteras till morfin i kroppen)

Menar inget illa, är bara nyfiken..
Senast redigerad av AntiAlias 2010-05-03 kl. 00:07.
Citera
2010-05-14, 09:31
Medlem
Vad kostar 5 g. och är det lätt att få tag på?
Citera
2010-05-15, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
100? Det har jag bara hostat upp en gång, annars har det varit standard-200 för de där kuverten...ska man stå på sig och köpa för 100 alltså? Är det standardpriset?

Standard är alltid "100pack" alltså 100dkr för 0,1g, sen att du är svensk så testar dom att ta 200 men betala aldrig mer än 100kr

Standard för metadon el som dom säger "möllehjul" är 3st för 100dkr 10 st för 300dkr. Betala aldrig mer.

Möllehjul är alltså 20mg metadon
Senast redigerad av MrRedrum 2010-05-15 kl. 15:19.
Citera
2010-08-05, 11:40
Medlem
GBLitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gambianghost
vitt ska in i venen eller upp i nosen
brunt röks och in i venen

Ja visst, men vitt går att röka!
Citera
2010-08-05, 11:57
Medlem
petters avatar
Vitt plus gamla sortens koffazon (som gick att smälta invirat i folie så ett vax rann ut, vaxet tillsatte man som "glidmedel") går bra att röka. Dessvärre har jag inte lyckats smälta koffazon de få gångerna jag gjort det de senaste åren. Bara testat två-tre gånger iofs, kanske hade glömt tekniken. Man fick värma med tändare men inte värma så det blev bränt, bara så det började rinna "vax" (ser ut som stearin), som sedan stelnar. Efter det hade stelnat bröt man en bit, la upp en hög med vitt smack på foliet, la en liten hög vax strax ovanför, lutade plåten lite och värmde vaxet under plåten så det smälte och rann ihop med smacket. Sedan hade man rökbart smack. Slog jävligt bra, kändes ungefär som om det knastrade i huvudet, som en slägga. Men sedan började jag med verktyg och sedan dess har jag antingen tappat tekniken elller så har de ändrat receptet på koffazon.

Edit: Men ang. köpenhamn så vill jag återigen säga att man bör hålla sig till danska kranar om man vill undvika att bli blåst, rånad eller ännu värre. En lång, gänglig, avslappnad dansk med en carlsberg i handen är den sortens kran som jag skulle leta kring centralen och istedgade.
Senast redigerad av petter 2010-08-05 kl. 12:00.
Citera
2010-11-25, 06:56
Medlem
Oxycontin på Istedgade? Är det möjligt att fixa? Vad ligger priserna på Sub också, föresten?

Föresten en varning, köp inte av "ice" street/baggyklädd arab = skitgrejer

MVH
Fröken Frid :>
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in