2014-11-22, 13:11
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderliff
Gröningen

Oki.
Citera
2015-01-14, 09:17
Medlem
Skäggbiffs avatar
måndag onsdag och fredag är de bästa och lättaste dagarna att få tag i Metadon utanför Centralstationen i riktning Istedgade. Min favorittid att anlända dit för att köpa möllehjul är 08:00-11:00 - fler desperata vid den tiden som drömmer om sin första fix jonk/kola = bättre förhandlingsläge.

Pendlar mellan 15-20dkr/20mg.

Köper aldrig kola, häst eller tex pix av någon som inte är dansk - där är alla negrer, pakkis, turkar., syrier etc är smuts-- saknar heder, respekt och vett.

Testa att gå in på nya sprut/rök-rummet "Skyen" 20m förbi männens hem och gå in i rökavd (såklart med en bit freebase) och försök att njuta. OMÖJLIGT. 9 av 10 är smutsiga "krigsoffer" som röker sten, skriker och saknar respekt för alla andra i rummet. Ett aphus jämfört med rummet intill, där sitter danskarna/svenskarna (sprutrummet) - ordning och reda- ömsesidig respekt, inget skrikande eller snyltande - inte ens bland de som bara skjuter kola. Vid venproblem får du hjälp direkt, vid OD samma sak. Bara för att förtydliga det; i fixerummet kan du slappna av och inte behöva oroa dig för någon äcklig somalier som står bakom dig och tjatar om att få ett bloss med sin ebola-smittade jättekäft samtidigt som de spanar efter något de kan stjäla från dig.

För bra/billigare droger i KPH skall man ha kontakter (lättast att hitta under vår/sommar).. Tex kola, brunt/vitt horse, fentanylpulver.. Även dolcontin och Rohypnol/Bromazepam etc).

Jag är ingen daglig brukare men hänger gärna i Skandinaviens huvudstad och vill ha det bästa som finns i norra Europa så min strategi har varit att muta och återkomma till några danska jonkar-dealers på Istedgade. Allt för att introduceras till deras dealer så handlar endast mœllehjul vid stationen numera - för annat så hämtar de upp eller berättar vart man skall gå och man får såklart testa grejorna, väga det.. Och alltid till ett bättre pris.

Kan tipsa om ett speciellt ställe som sysslar med bra kola.. Spanienbra - inte Miamibra.

Skål!
Citera
2015-01-15, 23:51
Medlem
Benyameans avatar
Lite funderingar kring Norra Europas största offentliga drogscen:

Är det fortfarande standard med manilla/amsterdam kuvert med brunt heroin, 0,1 gram á 100 DKK?
Eller har bollarna gjort sitt intåg även på Istedgade? Eller det kanske rent av finns smack nu för tiden?

Angående kokainet undrar jag samma sak där, hur stora (små) bollar är allra vanligast förekommande och vad kostar de små rackarna?

Metadonet har jag förstått att prisbilden är densamma som för ett par år sedan, 20 DKK för 20mg möllehjul i burk eller blister ev. 10 - 15 DKK om man är där tidigt och det finns gott om säljare som bara vill omsätta sina hjul till reda kontanter så att de kan köpa heroin/kokain/blöjor och mat till sina barn/crack/whatever.
(Hur kommer det sig? Att våra danska kollegor inte alls tycks lika drabbade som svenska narkomaner av inflation, kranars girighet och epidemiska prischocker som accepteras för att sedan bli legio förvånansvärt snabbt till det att priserna blir löjliga och människor betalar hutlösa priser för sina droger (framför allt i mindre städer och norr ut i landet).

Bensodiazepiner vet jag inte så mycket om och röka köper man ju i Christiania så det är inte akuellt i denna tråden.

Kan inte någon som varit där senaste tiden bemöda sig med en ungefärlig prislista, en beskrivning på vart det är lättast att "scora" de olika substanserna, utseendet och gärna smeknamn på folk man kan få hjälp av/ska akta sig för och annat som kan var intressant (ökad/minskad polisiär närvaro el. dylikt)? Det hade varit ytterst förnämligt med en "Handla Tunga Droger i KPH - FAQ".
Citera
2015-03-21, 23:21
Medlem
CoopColas avatar
I sommar kommer jag nog befinna mig i köpenhamn ett par timmar. Givetvis vill jag plocka med mig 10-15 möllehjul.

Jag har handlat många gånger och stora mängder, men det var 1-2 år sedan så jag har inga nummer eller så kvar.. Jag har alltid varit där 11-13 men denna gång kommer det vara kring kl 17-18 på en vardag.. Är det betydligt sämre chanser att fixa?

Någon som varit där båda tiderna/kvällstiden och kan berätta lite hur det är? Ska jag vara i Köpenhamn ska jag fan köpa metta..!
Citera
2015-04-12, 05:31
Medlem
eradnups avatar
Hade tänkt att ta en tripp till DK för att anskaffa lite H. mm

Hittar inte längre den "gröna sidan" scambust motvsvarighet som jag för längesedan var med att satte ett frö till:

Så hur kort, hur är läget i Dk nuförtiden, finns det ännu att få tag på sprutor i apoteken.

Har haft mina funderingar på att släpa dig lite benzo, men vet inte om det är värt det.

Relativt färsking som man är så skulle man väl vilja veta vad man ska undvika under sin visit där.

Har hört om mullehjulen som verkar lite småmysiga. Men då gäller det väl att för bästa pris köpa många och dessutom på den dagen då heroinisterna får det utdelat, så vilka resdagar bör man välja?

Småkuvert med 0.10 ska finnas att köpa lite här och där men är det samma som gäller som här, d.v.s köp inte av den första bästa och om du kan undvika det köp av en mindre kulört man.

Hade inte varit helt fel att köpa något halvgram kola och kanske ta en svängom till en fuck-and-suck under tiden.

Tid har jag och men har inte för avsikt att plocka hem något, iallafall om inte möllehjulen skulle kunna få plats diskret där solen inte skiner.

Hittar ni den stora danmarkstråden får ni gärna länka in den neran!
Citera
2015-04-12, 13:41
Medlem
C-3POs avatar
Tråd infogad.

/Mod
Citera
2015-05-19, 05:34
Medlem
Planerar att åka till Skåne i början av juni. Måste passa på att dra förbi härliga ister jag har tidigare bara handlat på vardagar, men hur ser det ut på söndagar?

Ska inte köpa större mängder, kanske 25-30 st. Pratar om möllehjul kanske jag ska säga

Så är det jättesvårt att hitta på söndagar eller måste man vänta till måndag??
Citera
2015-05-23, 23:43
Medlem
Ingen med info om hur det är mitt på dagen på en söndag med möllehjul?
Citera
2015-06-14, 20:50
Medlem
Myvrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackarrn
Ingen med info om hur det är mitt på dagen på en söndag med möllehjul?

tror inte det ska vara några problem
Citera
2015-06-16, 18:28
Medlem
DampNisses avatar
Skriver NÄSTAN samma inlägg här när jag ändå tänkt fråga om metadon.
Jag vet att vissa opiater/opioder fungerar bra mot ångest, social fobi etc i lågdos.
Hur är det med metadonet? Eller är det inte alls värt att ge sig på helt utan tolerans.
Jag har försökt komma över nåt centralstimulerande som jag tycker fungerar bäst men det ser mörkt ut och kola vill jag heller inte ha.

Kopierar nedan mitt inlägg från tråden om benzo i köpenhamn och förhoppningsvis kanske någon av er här kan hjälpa mig med tips och råd.

Citat:
Jag behöver ganska akut komma över benzo och kommer b.la befinna mig i köpenhamn..*
Jag har hört att meta är riktigt enkelt och billigt att komma över där, nån som vet hur det ser ut med benz?*
Hur frågar man efter det där? Är det ens värt att åka eller lär man bli rånad på allt man har direkt? Vad frågar jag efter, benzo? Eller specifik substans? Jag behöver något lättare som dämpar social fobi och gör mig lite social och inte efterbliven.*
Är Diazepam nåt ha mot sånt? Xanor brukar fungera men det är så kort verkningstid och för mig väldigt lätt att slå över på.
Vilka typer ska man fråga och vilka bör absolut undvikas?*
Vilka tabletter är lättast att känna igen så man slipper få i sig okänd skit.*

Jag tar tacksamt emot alla tips som finns.
Är det någon lite mer erfaren som planerar att åka dit inom en väldigt snar framtid så får ni gärna höra av er på PM.

Tackar på förhand

Citera
2015-07-13, 07:40
Medlem
Jag är påväg hem från Berlin och kommer stanna en stund i Köpenhamn.
Jag har 30dkr, finns det möjlighet att kamma hem ett möllehjul på dem pengarna. Förstår och kan prata danska om det underlättar.
Tacksam för svar!
Citera
2015-08-10, 21:38
Medlem
Om man vill åka till köpenhamn och köpa på sig ett gäng möllejhul säg typ 100 st typ. Vad är säkraste sättet att smuggla in det på? Att åka bil över bron eller ta tåget/bussen till centralen och ta med sakerna på tåget? Hundarna reagerar väl inte på metadon men vart kör de mest tullkontroller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in