2014-11-11, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilmulina
Nej, men dödsskallarna finns med på ett foto taget från något badrum in i huset! Ett sätt att göra reklam, sjukt!

Nånstans läste jag (i kommentarerna i Lailas blogg?) att en del av fotona till huset tagits redan förra sommarn?? Kanske skilsmässan, husförsäljningen varit på g länge? Och varför säljs huset, har ingen av dem råd att ha kvar det?

Jaha nu såg ju även jag, smyckena på handfatet. Haha det gäller att tänka pengar hela tiden.
Citera
2014-11-11, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nynna
Hela huset ser ut som Rock by Sweden så jag antar att det är Laila som har varit den styrande i alla färg- och formval d.v.s. att det i praktiken har varit Lailas hus och hem.

Den där tavlan med Charlie Manson-Jesus som förgriper sig på ett stackars barn är fan i mig ett brott mot mänskligheten.
Citera
2014-11-11, 19:47
Medlem
Avdunstnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vilmulina
Nej, men dödsskallarna finns med på ett foto taget från något badrum in i huset! Ett sätt att göra reklam, sjukt!

Nånstans läste jag (i kommentarerna i Lailas blogg?) att en del av fotona till huset tagits redan förra sommarn?? Kanske skilsmässan, husförsäljningen varit på g länge? Och varför säljs huset, har ingen av dem råd att ha kvar det?

Att personer som bor ståndmässigt fotograferar av sina hem säger ingenting om hurvida det här var på gång redan förra sommaren, troligtvis var fotografierna tagna i försäkringssyfte.
Citera
2014-11-11, 21:16
Medlem
Nu börjar de bli lite väl elaka inne på Lailas blogg. Någon skriver: "Grattis till skilsmässan Laila! Nu slipper du få nån mer blåtira"...
Hon har det nog tufft ändå och behöver inte se såna kommentarer väl?
Citera
2014-11-13, 21:03
Medlem
Nu är kommentarsfältet stängt på Lailas blogg, inte så konstigt kanske, med tanke på allt sjukt folk skrev...
Citera
2014-11-13, 21:25
Medlem
Nu är det öppnat igen, men alla "gamla" kommentarer är raderade. Laila accepterar INTE det , citat: " skitsnack, skvaller, och rent förtal som förekommit i kommentarerna och som kan bli jobbiga för hennes barn att läsa elr framledes... ja,ja, fan vad sjukt jobbigt det måste vara, hoppas att Niclas har det minst lika jobbigt!
Citera
2014-11-14, 11:47
Bannlyst
Jag tror Lailas relation med Anders Bagge kan ha möjliggjort denna separation.

Det känns lite skumt att hon har en så pass bra relation med sin ex-man och dessutom reser tillsammans med honom när hon själv är gift. Det verkar som att hon aldrig riktigt kunnat släppa taget.
Citera
2014-11-14, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgIdiot

Det känns lite skumt att hon har en så pass bra relation med sin ex-man och dessutom reser tillsammans med honom när hon själv är gift. Det verkar som att hon aldrig riktigt kunnat släppa taget.

Där tror jag att du är ute och cyklar. De har ju sagt att de älskar varandra, som vänner. Det är inte så konstigt.
Citera
2014-11-14, 17:07
Medlem
nynnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgIdiot

Det är få förhållanden som skulle klara av att den ena parten tillbringade så mycket tid ihop som Laila har gjort med Anders och säkert också ringt, smsat och mejlat fram och tillbaka, och nu avslutar äktenskapet med Nicklas med en pod tillsammans med Anders med det gemensamma efternamnet Bagge&Bagge.
Three´s a crowd.
Citera
2014-11-14, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nynna
Det är få förhållanden som skulle klara av att den ena parten tillbringade så mycket tid ihop som Laila har gjort med Anders och säkert också ringt, smsat och mejlat fram och tillbaka, och nu avslutar äktenskapet med Nicklas med en pod tillsammans med Anders med det gemensamma efternamnet Bagge&Bagge.
Three´s a crowd.

Varför skulle det vara svårt? Jag ser det som ngt positivt att man kan vara vänner, det visar att man kan bygga långvariga relationer och att man värderar människorna i sitt liv högt. En bra egenskap med andra ord.

(Även om jag tycker att Laila verkar vara en rätt obehaglig person överlag)
Citera
2014-11-14, 17:21
Medlem
rankovs avatar
vad är det med laila som männen tänder på? ful är hon och verkar tämligen dum, tar hon den i röven eller vad?
Citera
2014-11-14, 17:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Där tror jag att du är ute och cyklar. De har ju sagt att de älskar varandra, som vänner. Det är inte så konstigt.

Spelar ingen roll, jag tycker själva relationen de emellan är olämplig. Som gift kvinna ska man inte umgås med sina ex-män på det viset eller med andra män överhuvudtaget.

Samma princip gäller för män som umgås med sina ex-fruar eller andra kvinnor överhuvudtaget. Det är fan olämpligt att umgås på det sättet och nog borde man växt ifrån det tonårsbeteendet när man gifter sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in