2020-10-14, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lightshadow
Alla kommentarer på bloggen om misshandel raderas. Så ni vet. Bara positiva kommentarer behålls.

På hennes blogg?
Citera
2020-10-14, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OriginalBiceps
Såret på hakan såg inte ut som misshandel tycker jag.

Kan mycket väl varit så att hon svimmat och fått hakan i handfatet.

Lite skumt märke på halsen förvisso, men såg ut som skrapsår?
Det kan mycket väl vara en olycka.

Men om man ska vara noga, även om det är väldigt osannolikt, så skulle man kunna tänka sig att en del av skadorna är självtillfogade just för att skydda en förövare.

Jag menar, en intelligent person som av någon för oss okänd anledning vill skydda en förövare - det vore ett väldigt bra sätt att göra det på.
Citera
2020-10-14, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muffinsen27
På hennes blogg?
Yes
Citera
2020-10-14, 23:35
Medlem
Sprid inte falska rykten! Hon svimmade och slog i handfatet. Punkt slut. ”Såren” på halsen är torkat blod. Så ge er nu!
Citera
2020-10-14, 23:36
Medlem
Hon hintar i bloggen på två ställen att historien inte stämmer;

måndags tycker jag själv. Så jag har faktiskt haft mask på mig hela dagen. Så himla praktiskt. Det syns ju inte att jag ser ut som att jag gått en boxningsmatch när jag har på mig den. Så den är på och dessutom i dessa coronatider är det ingen som ifrågasätter varför man bär mask.

Kommer få ett snyggt ärr där sen. Det blev 4 stygn. Nåt att skryta med för barnbarnen. Fast måste hitta på en bättre historia än att jag svimmade tills den dagen kommer.
Citera
2020-10-14, 23:56
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
Sprid inte falska rykten! Hon svimmade och slog i handfatet. Punkt slut. ”Såren” på halsen är torkat blod. Så ge er nu!
Lailja själv står för falskheten och ljuger friskt för att skydda sin baneman. Typiskt rädda och nedtryckta kvinnor som misshandlas. Hon svimmade inte då hon knappast kan varit uttorkad. Laila dricker ofta och syns med vinglas på var och varannan bild. Likadant var det med Niklas Wahlgren och det festades hej vilt. Blåtiror även där efter "svimningar" hit och dit.. Hon kommer bli ihjälslagen förmodligen.
Senast redigerad av Zoom008 2020-10-15 kl. 00:07.
Citera
2020-10-15, 02:39
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Kollade också på den han ser så jävla skum ut!!

Vad är LB:s älskare dömd för? Mrkoll skriver att han har åtalats och en dom har fallit?

Han känns inte helylle direkt, ensamkommande?
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2020-10-15 kl. 02:54.
Citera
2020-10-15, 02:54
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lightshadow
Vet ej om det tagits upp, men Pojkvännen är dömd för misshandel 2017. Sparkade en kille i ansiktet när han låg ned på Mcdonalds.

Är det sant? Om svaret är ja så borde det kanske öka sannolikheten för att ytterligare en misshandel ägt rum? Är denna teori helt uppåt väggarna?

Om en mansperson sparkar en kille i ansiktet när han ligger ned, kan då GM anses som vettigt pojkvänsmaterial?

Det finns ju dessutom helt andra avskräckande fall där varningssignalerna kom tidigt.

Citera
2020-10-15, 03:03
Medlem
Citat:
Kollade också på den han ser så jävla skum ut!!

Länk?
Citera
2020-10-15, 03:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Länk?

N
Sök på lailabagge på instagram på hennes story
Citera
2020-10-15, 03:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Hennes boytoy är en slagskämpe, men i det här fallet tror jag att hennes historia stämmer. Hon segnade ihop och slog i handfatet. Orsaken var antagligen plötsligt blodtrycksfall. Långvarig stress med tidiga morgnar fullspäckat schema år ut och år in tär på hälsan. Vi lär få läsa mer om Laila framöver. Tycker för övrigt att hon saknar stil och finess, verkar rätt gapig och otålig. Lyssnar hellre bög-Roger som har mjukare stämma.
Har själv svimmat en handfull gånger och alltid landat på häcken. Oavsätt vad jag har gjort precis innan.
Citera
2020-10-15, 03:58
Medlem
Låter som det krävs kraft bakom för att få de skador Laila har.
När man läst om folk som i hög fart cyklat omkull har man kunnat se sådana där skador.
Men vem går in i badrummet som Laila för att dricka vatten?
Är det inte vanligare att gå in i köket då?

Och att hennes sambo skulle ha vaknat av smällen och rusat till hennes hjälp?

Hennes blåtira under hennes tid med Niklas glömmer man inte och sedan detta? Och mer också, en sambo som är dömd för misshandel.
Är hon en magnet för misshandlande män?
Eller finns det någon sjukdom som orsakar vätskebrist som i sin tur gör att man återkommande ser misshandlad ut i ansiktet?
Eller blir hon lika skadad på sin kropp också och när hon behöver dricka vatten?
Stackars kvinna:-(

Kom förresten på att jag nyss med stor kraft råkade slå min panna i badkarskanten. Med hög fart och stor kraft dammade jag pannan rakt i badkarskanten(fråga inte)och jag fick inte ens ett blåmärke.
Blev inte ens yr.
Inget hände och inget syntes.
Och jag tror inte det hade gjort det heller om det istället varit hakan jag hade slagit i där.
Hoppas Laila en dag kan komma ut ur sin garderob🙏🌹

Du som skriver om att det är torkat blod på hennes hals. Det ser ut som skärsår och ingen annanstans har hon torkat blod utan ser ren och fixad ut efter omplåstring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in