2014-11-11, 11:56
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruzifixxion
Haha, man har ju dött p.ga detta i T6 tidigare i RoS, men nu är spelet för enkelt :P

Men ja, jag dog igår på min crusader när jag boostade någon i hellrift, så hade jag glömt något på spisen, och jag gick afk och dog till 2 vita monster Men var något otroligt trött på den karaktären så whatever, prioritet på kastrullen!

Haha precis, ibland lämnar jag under t.ex en nyckelfarm för att köra och köpa cigg, skiter i att porta till stan och sånt trams.
Citera
2014-11-11, 14:16
Medlem
Opilus5500s avatar
Tilesets which were formerly fixed will get a more flexible layout. Examples: The Oasis, the Spider Caves, and Leoric's Jail, Misery Field others will follow later.

hoppas på alla acterna får samma kärlek
Citera
2014-11-12, 03:09
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruzifixxion
Du borde testa med unity och countess, kommer att hjälpa enooormt med survival.
Sen tycker jag helt klart Tallman's finger istället för soj, då du redan har en massa elemental dmg från Jeram. Blackthornes / Aughild för lite elite dmg.

Du saknar också lite skill dmg på två delar, samt en hel del cc, vilket ökar din skada mycket.

Tror om du dör för mycket, så är det till störst del för att du inte har countess cameo... omöjligt att hantera dendär jailern, speciellt om du ska stå och casta dina toads hela tiden för att vara cappad på FA.
Tack!

La förresten till dig som vän i Diablo igår (?). Tänkte mest fråga om lite items som jag kanske bör använda, t ex en cameo. Går snabbare än att ta printscreen, ladda upp och sedan länka här
Citera
2014-11-12, 16:30
Medlem
Emols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo
Hehe, har testat att lira HC några gånger, men med dödligt utfall varje gång.
Min spelstil är ganska aggressiv därför har jag aldrig fastnat för HC. Plus att jag måste börja om från scratch, har inget guld, inga gems ingenting. Har nog inte ens levlat blacksmithen till max.
Men du har helt rätt i att den biten fortfarande finns kvar att utforska i spelet

Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Jag är alldeles för vårdslös för HC, brukar alltid se film och liknande när jag spelar, så tappar koncentrationen tämligen ofta, e.g. tappar ut för att fixa något osv.

Sen, rusar jag helst rakt in i mobs (oavsett klass) och säller mig mitt i smeten och börjar bomba.

jag körde samma stil som ni innan jag prova hc, satan man sitter som på nålar hela tiden! sen när man råkar tabba sig och kommer undan med nöd o näppe och lite brunt i kallingarna, hjärtat bultar för fullt då jävlar är det känsla!
Citera
2014-11-13, 00:13
Medlem
Prollus avatar
Dum fråga kanske, men hur kör man diablo online på ps4? verkar bara som jag kan köra med vänner, funkar det inte o logga in på någon server o köra mot andra??
Citera
2014-11-13, 23:51
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prollu
Dum fråga kanske, men hur kör man diablo online på ps4? verkar bara som jag kan köra med vänner, funkar det inte o logga in på någon server o köra mot andra??

kan man inte välja start game ändra från private ?
Citera
2014-11-14, 11:17
Medlem
Prollus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
kan man inte välja start game ändra från private ?

Nee :s, händer ingenting :/
Citera
2014-11-14, 22:03
Medlem
peffe22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prollu
Nee :s, händer ingenting :/
Om jag inte missminner mig helt så... Ifall ni X:ar på public kommer den först leta upp ett public game sen starta ett för att vänta på att folk ska komma in (även ingame, (open public (13:e gången jag försöker få med detta så orkar inte skriva mer utrförligt...))).
Senast redigerad av peffe22 2014-11-14 kl. 22:08.
Citera
2014-11-14, 23:01
Medlem
Prollus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peffe22
Om jag inte missminner mig helt så... Ifall ni X:ar på public kommer den först leta upp ett public game sen starta ett för att vänta på att folk ska komma in (även ingame, (open public (13:e gången jag försöker få med detta så orkar inte skriva mer utrförligt...))).

Får testa det, se vad som händer, tack iaf. Drygt om man inte kan lira online känns ju bra mkt roligare
Citera
2014-11-15, 14:43
Medlem
swebarbs avatar
vafan mycket folk idag? kommer inte in ens jäkla kö tid på 8min nu..
Citera
2014-11-17, 15:48
Medlem
Har inte spelat sen D3 kom ut klarade då diablo i inferno hc. Måste säga det är sjukt kul loot 2.0 . Har en crusader nu lvl 70 seasonal hc som jag riftar på expert. Kan nog fixa master men inte högre. Kör med blessed hammer (d2-skadad?!?!). Har ett i mitt tycke ganska op vapen men tyvärr timerbaserad. Det heter baleful remnant och har en secondary "Enemies killed while Akarat's Champion is active turn into Phalanx Avatars for 10 seconds.". Kan ha 10-20 Phalanx Avatars som dräper allt så snabbt att jag knappt hinner se monstren .

Vad finns det för risk att bli PKad nu? Har bara spelat solo men vore kul att spela med andra på public.
Citera
2014-11-17, 15:56
Medlem
Besudlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kos
Har inte spelat sen D3 kom ut klarade då diablo i inferno hc. Måste säga det är sjukt kul loot 2.0 . Har en crusader nu lvl 70 seasonal hc som jag riftar på expert. Kan nog fixa master men inte högre. Kör med blessed hammer (d2-skadad?!?!). Har ett i mitt tycke ganska op vapen men tyvärr timerbaserad. Det heter baleful remnant och har en secondary "Enemies killed while Akarat's Champion is active turn into Phalanx Avatars for 10 seconds.". Kan ha 10-20 Phalanx Avatars som dräper allt så snabbt att jag knappt hinner se monstren .

Vad finns det för risk att bli PKad nu? Har bara spelat solo men vore kul att spela med andra på public.

Vad betyder PKad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in