Citat:
Ursprungligen postat av
Quarrel
Men henkess skriver inte bara att "MB är högerhänt vad jag minns", hen öppnar för andra GM än KJ genom att hävda att GM kan vara vänsterhänt. Om hen hade skrivit i stil med "KJ är vänsterhänt vad jag minns" hade varit konsekvent med vad hen har skrivit förut.
Nej, åklagaren har inte skrivit något som tyder på hållhake, och jag förstår inte ditt angrepp på mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
henkess
Jag har också varit inne på att GM var vänsterhänt, t ex då huggen i ryggen tydde på att det skulle kunna vara så. Men vilket skulle vara naturligast som vänsterhänt, kapa vänstra benet först eller högra. Själv tror jag vänstra vart kapat först sedan vart GM trött, och då vart resultatet sämre på det högra benet. Som det stod i fup. MB är högerhänt vad jag minns.
Jag kan inte se att
henkess öppnar upp för andra GM alls i sitt inlägg? Hur gör du dina tolkningar ställer man sig ju frågandes? Hen säger att hen tror att GM (här pratar Henkess om KJ utgår då JAG ifrån) kan ha blivit trött och därav att resultatet blivit sämre på det andra kapade benet. Att hen tog upp MB var ju för att den han svarade har just MB som favorithatobjekt och därav favorit alt GM. Såhär skrev den Henkess svarade på :
Ursprungligen postat av zemixon
Du är eg blockerad...
men visst är MB vänsterhänt?
AN och KJ är väl högerhänta?
Angrepp Q är det faktiskt du som sysslar med här i denna tråd. Du antyder att MB skulle ha en hållhake på skribenten och jag förstår faktiskt inte poängen med att du skriver så och det grundar sig i ren fantasi. När andra inte tycker/tolkar saker som du, så ifrågasätter du deras läsförståelse...? Varför ha en sån taskig attityd gentemot varandra för att vi inte tror samma saker? Det känns som en lekisnivå.