Citat:
Ursprungligen postat av
Europe
Trollar du? Talar du om PK-kvinnorna som ljög i TV om att de hade erhållit näthat, när det var frågan om helt vanliga brev (mannen kunde gripas genom jämförelse med DNA på breven/frimärkena), samt de låtsades som att det handlade om unga, vita heterosexuella män inom extremhögern, när det handlade om en svart man som hade adopterats till Sverige från Portugal, som var aktiv inom sossarna och vars sexualitet förmodligen var en aning störd? Jag skrev låtsades, då mannen redan var känd och gripen när PK-kvinnorna gick ut med hans brev, så de lär ha vetat exakt vem som låg bakom dem.
Däremot är det känt från enkätstudier att SD-kvinnor utsätts i högre omfattning för våld, hot och trakasserier på grund av sitt politiska uppdrag än både sina manliga kollegor inom partiet (i andra partier är båda könen mer jämnt utsatta) och i mångfaldigt högre omfattning än kvinnorna/politikerna aktiva i de andra riksdagspartierna. Det är tvivelaktigt dock att påstå att SD-kvinnor skulle utgöra en del av PK-eliten.
Men med tanke på ditt nick, så gissar jag att du trollar.
Åter igen, vari består deras PK-stämpel!? Att de är kvinnor som säger ifrån?
Tror du helt allvarligt att hoten kommer från EN person?
Snälla svara på detta, för om du inte vet hur mycket hot kvinnor i någon form av offentlighet tar emot (och anmäler) så tycker jag nästan synd om dig ety du tycks bo under en sten...