Citat:
Ursprungligen postat av
Brille68
Nu har jag inte stenkoll på Birros åsikter. Men...
Vad menar du? Är inte aborträtten redan reglerad? Är det så hemskt att diskutera var gränserna ska gå?
Återigen så tror jag inte att han vill förbjuda bögar att böga. Utan sätta gränser för t ex adoption. Finns ett antal andra restriktioner angående adoption.
Att diskutera gränsdragningar är sunt. Det är bara aftonbladetfundamentalister som kräver att alla ska tycka exakt lika.
Vi som gillar olika på allvar hanger t ex här på Flashback och diskuterar med andra som har helt andra åsikter. Och får åtminstone ibland ett utbyte av det.
Återigen så verkar du ha ett ganska grått och trist liv som måste jaga en i sammanhanget ganska mellanmjölkig Birro med högaffel.
Har man läst hans krönikor så inser man snabbt att Birro är fundamental i sin kristna tro. Han delar många värdegrunder med katolicismen och flera gånger har han uttryckt åsikter som skulle begränsa människors fria val. Jag ger inte ett skit för Markus Birro och lämnar han landet är det bra.
Hehe, vill du prata med mig om flashbackengagemang och försvar av det fria ordet så inbjuder jag mer än gärna till det, men du kan kontakta mig via PM i stället.
Och jag behövde ju inte jaga ut Birro, det var ju det jag sa var så bra. Superskönt att bli av med idioten, hoppas han aldrig kommer tillbaka.
Citat:
Ursprungligen postat av
AuJja
Javisst kräk du på bara, men även du måste inse att det är skillnad på vilket hot mot ditt "fria samhälle" som 1st Birro utgör, jämfört med 100000st fundamentalistiska islamister?

Sure, 100 000 fundamentalistiska islamister är värre och har naturligtvis inte heller här att göra. Det betyder inte att Birro är bra och förtjänar en plats i det svenska samhället med sin konservativa och frihetskränkande syn.
Fan, ni är precis som vänstern här. Totalt tunnelseende och bara inriktad på en ond grupp. Där vänstern ingår oheliga allianser med islamister för att bekämpa en gemensam fiende (USA, den vite heterosexuella medelålders mannen), gör ni samma sak och allierar er med kristna galningar för att bekämpa islamister. Är det verkligen så svårt att ge båda en spark i röven?
Citat:
Ursprungligen postat av
RockySvensson
Men homohatande mussar har du inga problem med *hahaha*
Är du förståndshandikappad?