Citat:
Ursprungligen postat av
KukRocco
Men jag fattar inte, glömmer ni/du medvetet att det fan inte finns EN kvinna i offentligheten som lever med dödshot!!??
PK-elit my ass, var är ni när kvinnor går ut i tv och berättar om alla brev de får där det står att de ska knullas ovh våldtas med diverse tillhyggen!!??
Vad händer med att "upprätthålla demokratin"!!??
Jag ska fan rösta på Fi nästa gång, NI här inne skrämmer mig mer än alla feminister sammantaget!
Trollar du? Talar du om PK-kvinnorna som ljög i TV om att de hade erhållit "näthat", när det var frågan om helt vanliga brev (mannen kunde gripas genom jämförelse med DNA på breven/frimärkena), samt de låtsades som att det handlade om "unga, vita heterosexuella män inom extremhögern", när det handlade om
en svart man som hade adopterats till Sverige från Portugal, som var aktiv inom sossarna och vars sexualitet förmodligen var en aning störd? Jag skrev låtsades, då mannen redan var känd och gripen när PK-kvinnorna gick ut med hans brev, så de lär ha vetat exakt vem som låg bakom dem.
Däremot är det känt från enkätstudier att SD-kvinnor utsätts i högre omfattning för våld, hot och trakasserier på grund av sitt politiska uppdrag än både sina manliga kollegor inom partiet (i andra partier är båda könen mer jämnt utsatta) och i mångfaldigt högre omfattning än kvinnorna/politikerna aktiva i de andra riksdagspartierna. Det är tvivelaktigt dock att påstå att SD-kvinnor skulle utgöra en del av PK-eliten.
Men med tanke på ditt nick, så gissar jag att du trollar.