Citat:
Ursprungligen postat av
Big.Bang
Jag har kommit fram till att längden inte spelar någon större roll för kvinnor då de flesta män har tillräckligt. (över 13 cm) Däremot är omkretsen av stor betydelse för att tjejen ska njuta.
Vilken omkrets anser ni tjejer är den bästa? Jag gissar på att en omkrets runt 14 cm är det optimala?
Om man har en tjej som verkligen kan och vet hur fittan funkar. sådana tjej kramar om ens kuk så in i helvete. nej menar inte hon kniper med pc musklen. det kan hon också göra. men behövs inte. hon kramar om en på 8 omkrets lika mycket som en på 16 omkrets tex.
Men det är så mycket myter och okunskap om kvinnans kön. Lika mycket av killar som med tjejerna. Har man haft sådan tjej så framstår resten som halva sköna eller som knulla en spann ljummet vatten. för dessa har omkrets betydelse. men det beror ju på tjejen och inte killens storlek.
Sedan blir tjejer inte slappa av mycket sex. hur grovt man kan få in har inget med göra heller. jag fista den duktiga sköna tjejen. haft en till och hon var faktiskt oskuld.
En sak som är viktig är att tjejen verkligen är trygg och upphetsad och vågar njuta. då detta med krama om kommer automatiskt.
den tjejen krama om min kuk så det gick tungt göra ut och in. när hon kom och det gjorde hon alltid och ibland inom par minuter. det gjorde till med ont då för mig. så hårt kramar hon om hela.
Det är bara okunniga tjejer som snackar om omkretsen och drar med ytterligheterna. vilken smart bra tjej håller på snackar sådant? ingen tjej man har seriöst med iallafall.
Men jag har haft rätt många tjejer. som sagt 2 har kunnat. par andra får man välja ställning på så hon lite med automatik kramar om. tex liggande på mage.
Tyvärr efter man haft kunniga 2 tjejer så framstår alla andra inget direkt skönt peneterera. skönare att runka. haft den bästa kuksugerskan med. men som tur är det ändå så dom flesta suger helt okej.
Så du kan fortsätta fråga ljummet vatten tjejer vad fan dom svarar om storlek. för det är nästan bara sådana som svarar. dom smarta duktiga bra tjejerna svarar sällan.men gillar du elaka okunniga tjejer. ja då kan du ju gå efter deras ja ska vara grov och 18-20 cm. det svarar 90% av dom.jag vet om någon detta. sådana tjejer tar död på ens lust. mitt tips är skit i svenska tjejer. mycket större chans med tjejer från andra länder.
hur tjej testar om det jag säger. när ni onanerar och riktig kåta och ligger på rygg. kör in sådana där kulor i fittan. ställer sedan upp. då kommer dom flesta lära sig något och förstå vad fan jag menar......
sedan är det som kan ha mer betydelse faktiskt längden. över 18 många tjejer som inte gillar. ont. sedan finns det dom som verkligen uppskattar 18+- men generellt sätt räcker 12-16 riktigt bra för dom flesta. vilket många killar har...