2014-11-12, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marshemi
Alltså psykbrytet på Kian när Bajsankan rykte. Den här smileyn är överanvänd på fb men när jag såg det kunde jag inget annat än Har hon dött eller?! Jag tycker om killar som visar känslor men ser jag en kille gråta som ett barn för en sådan där sak har jag svårt att se honom som en man efter det.

Han var ju kär i henne + hans chanser att vara kvar minskade.
Citera
2014-11-12, 01:08
Medlem
softcore123s avatar
Citat:
Alltså psykbrytet på Kian när Bajsankan rykte. Den här smileyn är överanvänd på fb men när jag såg det kunde jag inget annat än Har hon dött eller?! Jag tycker om killar som visar känslor men ser jag en kille gråta som ett barn för en sådan där sak har jag svårt att se honom som en man efter det.

Det är överspel alltihop, så extremt töntigt, vet inte ens varför jag försöker förklara det, gillar också hur Kristian säger att Kian är en god människa för att han ''offrade'' sig själv så att andra skulle stanna kvar, han verkar för efterbliven för att förstå att han var körd oavsett vad som hände, han ville väl endast se ut som en schysst kille i TV:n antar jag.
Citera
2014-11-12, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YoungTony
Haha Calles kommentar om att knäcka spädbarns nackar, hur kan man inte älska killen!?

hahahhaa ELLERHUR!!! klockren humor!
Citera
2014-11-12, 02:24
Medlem
Ganonitos avatar
Saga lackar på Kristian för att han är intresserad av Alices hobbys, men själv går hon och sover med Robbin och har knullat 4 st killar inne på hotellet.

Dumma jävla hora, skjut dig själv i huvudet tack.
Citera
2014-11-12, 02:56
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamma-Mini-Myra
Med risk för att idiotförklara mig själv... Men den bästa twitterftågan läses ju upp. Hur går det om programmet är klippt och färdigt sedan innan och Twitter i realtid? programmet MÅSTE ju vara direktsänt!? (Förutom sketcherna och samirs klipp osv såklart)

Vet inte exakt hur det funkar, men det är 2014. Man kan göra mycket med teknik idag.
Citera
2014-11-12, 07:41
Medlem
Alltså, twitterkommentarerna i Paradise Hotel är ju bara en overlay som lagts på ett redan producerat avsnitt.
Studio Paradise är ju dock live, och kan använda sig både av overlay och att faktiskt läsa upp dom i realtid.
Citera
2014-11-12, 08:47
Medlem
Saga säger att man ska mötas på hälften? För att hon inte vill bara ge och ge och ge till Kristian.. hmmm
Citera
2014-11-12, 08:56
Medlem
simonvps avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av kingstown
Han var ju kär i henne + hans chanser att vara kvar minskade.

Men att ha SÅNNA känslor för en SÅN brud!? Säger en del om vilken typ av snubbe Kian är. Jag måste tyvärr säga att jag tillhör den skaran som tyckte den situationen var extremt komisk.
Citera
2014-11-12, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Skulle väl gissa att det finns ett par stycken varje säsong med någon personlighetsstörning. Saga känns ju faktiskt rätt psykiskt labil också och förra året fick jag känslan av att Jeppe Johansson hade narcissistiska drag. Grandios självbild, manipulativ, brist på empati och skuldkänslor, umgicks mest med mindre populära killar som var rätt beta (Fröidh och Joppe), som inte kan överglänsa honom. Allt får man såklart ta med en nypa salt eftersom situationen de befinner sig i (En dokusåpa), givetvis påverkar deras beteende, men fick starka vibbar i alla fall.

Där kan jag inte hålla med dig. Jag kände mest att Jeppe var en stenhård spelare med tävlingsinstinkt som stängde av känslorna om det krävdes för att vinna. Han var aldrig kall förutom när det direkt gällde tävlingen. Han var tex. den enda killen som kom och bad om ursäkt till Anja efter att hon verbalt överfallits av 4 killar. Det visade att han var betydligt mer känslig och sympatisk än de andra killarna som helt missade vilka svin dom var.

Jag tycker folk som är falska och osympatiska människor för att vinna, mest är rationella. Det är ju det som är poängen i en tävling! Däremot finns det vissa obehagliga människor som är småpsykopatiska när det inte ens finns en anledning! Dom om något är störda.
Citera
2014-11-12, 13:29
Bannlyst
Kians känslosamma sammanbrott kändes lite för overkill men samtidigt får man en känsla av att han verkligen gillade Jasmine och att han nu skulle sakna henne. Vi som tittar kanske inte får den uppfattningen eller känslor eftersom vi endast ser 45 minuter av ett eller flera dygn sammansatta i totalt 52 avsnitt. Vem vet vad han egentligen kände?
Citera
2014-11-12, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Saga lackar på Kristian för att han är intresserad av Alices hobbys, men själv går hon och sover med Robbin och har knullat 4 st killar inne på hotellet.

ÄTLIGEN börjar Kristian förklara och säga hur han känner och vad han tycker Saga gör för fel. Har själv tofflat så en gång och nu när jag har lite distans till det ångrar jag att jag inte gjorde saker annorlunda.

Hoppas han fortsätter på det spåret och förklarar hur han ser på det så hon inte alltid kommer undan med "jag har svårt att vissa vissa saker" "jag gillar dig, hur många gånger ska jag bevisa det innan du tror på mig" sedan gör hon saker som visar direkt motsatsen. Hon vill inte att Kristian ska vara trevlig mot nya gäster, men hon ska ligga med andra, sova med andra osv. Vad tror ni Saga hade sagt om Kristian hade valt att sova en natt med någon av Ylva, Michel eller den nya tjejen eller till och med legat med någon av dom.
Citera
2014-11-12, 15:19
Medlem
pannsexuells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito

Akta dig så att du inte försäger dig, annars knackar Aschberg snart på dörren din
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in