2014-10-07, 23:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Oformad
Fast förstod inte riktigt planen?

Ska de ge Freddie immuniteten för att kunna slå ut Smail eller? Eller var han redan immun?
Den som får immunitet väljer ju alltid partner sist så antar att dom övertalar någon att ställa sig hos Smail. Förmodligen Freddie. Men allt kan hända på paradise hotel förra säsongen så var det flera starka deltagare som fick komma tillbaka
Citera
2014-10-07, 23:44
Medlem
Strobeliciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cramor
Den som får immunitet väljer ju alltid partner sist så antar att dom övertalar någon att ställa sig hos Smail. Förmodligen Freddie. Men allt kan hända på paradise hotel förra säsongen så var det flera starka deltagare som fick komma tillbaka

Missat att Freddie och Evelina är låsta till varandra?
Citera
2014-10-07, 23:50
Medlem
Skyggedanss avatar
Vems roev sag man i borjan av dagens avsnitt (tjej som lag i sangen)?
Citera
2014-10-07, 23:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Strobelicious
Missat att Freddie och Evelina är låsta till varandra?
Glömde. Då är det väl någon annan
Citera
2014-10-08, 00:01
Medlem
Xfiless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lecapitaine
Förvänta er att Evelina och Freddie kommer och starta en romans i paradise Hotel de närmaste veckorna.
Är ganska säker på att dem har ett förhållande utanför ph

Citat:
Ursprungligen postat av Dark_Ganon
Tittar på man någon av deras konton på instagram är det väldigt uppenbart.

Evelina svarar på detta i sin blogg

Fråga: "Är du och Freddie kära i varandra?"

Svar: Freddie och jag har en väldigt fin relation men vi är inte tillsammans.
Citera
2014-10-08, 00:06
Medlem
Vuxenkos avatar
Såg onekligen ut som att Smail eller Eric åker ur imorgon, med tanke på att man fick se Calle, Jorge och Kristian finklädda vid baren vilket förmodligen är efter parceremonin. (Ja, jag vet att nån annan nämnde samma sak)

Förövrigt sjukt otippat att Klasse Möllberg gled in på ett bananskal.
Citera
2014-10-08, 00:23
Medlem
Rifter666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyggedans
Vems roev sag man i borjan av dagens avsnitt (tjej som lag i sangen)?

Saga såg det ut att vara.

För övrigt är den här säsongen så fruktansvärt usel. Tar säsongen aldrig slut? förra säsongen var så sjukt mycket bättre.

Felen med den här säsongen.
* Åt helvete för lång, det känns som en enda lång transportsträcka där ingen åker ut.
* Personerna i huset är fruktansvärt menlösa. Killarna är bögar och tjejerna är pryda eller dryga. Finns ingen att gilla. Känns som man skiter i vem som ryker bara nån gör det.
* Saknar tuttar och naket från brudarna. Det är fan Paradise hotell så lite naket kan man kräva.
* Parceremonierna är värdelösa när hälften är immuna och produktionen styr i princip vem som åker. Vanliga ceremonier tack. Mer intressant så.
* Har dom verkligen inget annat att göra varje skiva än att köra snurra flaskan...

Var väl allt för nu.
Innan nån ställer frågan varför jag fortfarande kollar så svarar jag på det. Jag vet faktiskt inte. Kanske i hopp om att det blir bättre. Samtidigt har jag svårt att sluta kolla på nåt som jag börjat glo oavsett hur kasst det är
Citera
2014-10-08, 00:32
Medlem
Evelina och Calle tackade nyss nej till en fet pakt med Smail och Jorge. Smail gillar uppenbarligen Evelina. Dom kommer få ångra sig, för ingen av övriga deltagare bryr sig ett skit om dem. Kristian, Saga, Ylva, Jasse, Michelle och Erik har ingen lojalitet mot varken en av dom. När Smail fixar en grym deal tillsammans med Jorge, och samtidigt är öppen och ärlig mot dom slänger dom igen dörren framför hans näsa. Det bara visar att Smail borde fortsätta spela med Eric, Jasse och Ylva. Dom skulle aldrig göra något sådant. Och backstabbar honom dessutom. Om dom på allvar tror att Smail är deras problem tror dom helt fel. Deras problem var Eric, Ylva och Jasse.

Sämsta tänkbara försöka ta ut Smail.
Han har produktionen som back up.

Dels skulle dom försvåra hans utgång maximalt med ändrade förutsättningar i sista sekunden dels skulle dom ändå ta in honom senare om så ändå skedde.

Jag tror dock Smail ryker men kmr tbx
Senast redigerad av yamabamaobama 2014-10-08 kl. 00:37.
Citera
2014-10-08, 00:58
Medlem
norrlandsguldares avatar
Bara jag som känner att något inte stämmer med immuniteten som Calle ska ge bort?

Det första som slog mig när de fick beskedet om att han skulle ge bort immuniteten var att det nog inte var plan A. Jag tänker att det var tänkt att Calle skulle få immunitet själv, men när produktionen inte gillade hur han hade tänkt ställa sig och vem han ville få ut så bestämde de sig för att ge honom immunitet att ge bort till någon annan istället.

Därefter ser de hur han resonerar och om han inte vill ta ut den personen de vill (Jorge dvs.) så tar de antingen tillbaka personen Calle lyckas skicka ut eller lägger till någon tvist, som vanligt.
Citera
2014-10-08, 01:06
Medlem
Jag tror att personen som de väljer att göra imun kommer stå utanför morgondagens parceremoni alltså är det en brud som åker imorrn. Förmodligen Ylva eller Saga tror jag..
Citera
2014-10-08, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Jag tror att personen som de väljer att göra imun kommer stå utanför morgondagens parceremoni alltså är det en brud som åker imorrn. Förmodligen Ylva eller Saga tror jag..
Man såg väl på previewen att så inte var fallet?
Citera
2014-10-08, 08:47
Medlem
angestmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rifter666
Saga såg det ut att vara.

För övrigt är den här säsongen så fruktansvärt usel. Tar säsongen aldrig slut? förra säsongen var så sjukt mycket bättre.

Felen med den här säsongen.
* Åt helvete för lång, det känns som en enda lång transportsträcka där ingen åker ut.
* Personerna i huset är fruktansvärt menlösa. Killarna är bögar och tjejerna är pryda eller dryga. Finns ingen att gilla. Känns som man skiter i vem som ryker bara nån gör det.
* Saknar tuttar och naket från brudarna. Det är fan Paradise hotell så lite naket kan man kräva.
* Parceremonierna är värdelösa när hälften är immuna och produktionen styr i princip vem som åker. Vanliga ceremonier tack. Mer intressant så.
* Har dom verkligen inget annat att göra varje skiva än att köra snurra flaskan...

Var väl allt för nu.
Innan nån ställer frågan varför jag fortfarande kollar så svarar jag på det. Jag vet faktiskt inte. Kanske i hopp om att det blir bättre. Samtidigt har jag svårt att sluta kolla på nåt som jag börjat glo oavsett hur kasst det är

Håller med på alla punkter! Och vad gäller varför man kollar, det är som med musik, ju sämre desto mer sätter det sig på hjärnan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in