2014-11-11, 22:55
Medlem
MrTanoth1995s avatar
Dags att korka upp champagnen!!!

Bajsankan är ute!
Citera
2014-11-11, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucka
Lider hon Ylva av borderline eller liknande sjukdom tro ? Har varit nära folk som har det och likheten finns.

bekräftelsebehovet är ju extremt med svengelskan och alla gråtmoment samt extremt skörbar, tycker synd om sig själv och jag tänker på hämndbehovet hon verkar ha ? sen helt plötsligt säger hon att det känns bra igen.

Inte följt programmet slaviskt men fick den uppfattningen efter 3-4 avsnitt.

Tack för iår tråkiga program.

Japp! Samma känsla har jag fått.

rättvist att Jasse rök, hon har ju fällt massa folk tidigare.
Citera
2014-11-11, 23:02
Medlem
Nu åker Adam. Ylva väljer Kian före Adam exakt som Kristian varnade Adam för.
Citera
2014-11-11, 23:07
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fucka
Lider hon Ylva av borderline eller liknande sjukdom tro ? Har varit nära folk som har det och likheten finns.

bekräftelsebehovet är ju extremt med svengelskan och alla gråtmoment samt extremt skörbar, tycker synd om sig själv och jag tänker på hämndbehovet hon verkar ha ? sen helt plötsligt säger hon att det känns bra igen.

Inte följt programmet slaviskt men fick den uppfattningen efter 3-4 avsnitt.

Tack för iår tråkiga program.

Skulle väl gissa att det finns ett par stycken varje säsong med någon personlighetsstörning. Saga känns ju faktiskt rätt psykiskt labil också och förra året fick jag känslan av att Jeppe Johansson hade narcissistiska drag. Grandios självbild, manipulativ, brist på empati och skuldkänslor, umgicks mest med mindre populära killar som var rätt beta (Fröidh och Joppe), som inte kan överglänsa honom. Allt får man såklart ta med en nypa salt eftersom situationen de befinner sig i (En dokusåpa), givetvis påverkar deras beteende, men fick starka vibbar i alla fall.
Citera
2014-11-11, 23:30
Medlem
Boblovebudss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknna
En bild på bajsankan innan hon blev ful;

https://mtgxfreetvjasmine.files.wordpress.com/2014/11/img_0821.jpg

Hon va ju typ rätt snygg, nu ser hon för jävlig ut.
Citera
2014-11-11, 23:46
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknna
En bild på bajsankan innan hon blev ful;

https://mtgxfreetvjasmine.files.wordpress.com/2014/11/img_0821.jpg
Hon va ju superfin innan hon tappade förståndet!
Citera
2014-11-11, 23:47
Medlem
simonvps avatar
Kollar avsnittet i efterhand nu. Det oroar mig VÄLDIGT mycket att Kristian och Saga fortfarande har kontakt efter programmet. Hade jag sett programmet efteråt hade jag sagt upp all kontakt med Saga om jag varit Kristian.
Citera
2014-11-12, 00:08
Medlem
s_jimmies avatar
Saga är en grymt korkad brud på alla plan.
När hon säger "Jag är sämst på vissa saker" så menar hon egentligen att hon är sämst på allt i princip.
Förutom att sära på benen då givetvis...
Citera
2014-11-12, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cramor
Hahahaha dom lägger bara in en overlay på programet och saxar kommentarer direkt från twitter.

Men en sak förstår jag inte är det jämnt antal nu? Så alla blir ett par. Förresten vad snygg Alice är.

edit vad är det för låt som dom sjöng på i soffan
Med risk för att idiotförklara mig själv... Men den bästa twitterftågan läses ju upp. Hur går det om programmet är klippt och färdigt sedan innan och Twitter i realtid? programmet MÅSTE ju vara direktsänt!? (Förutom sketcherna och samirs klipp osv såklart)
Citera
2014-11-12, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YoungTony
Haha Calles kommentar om att knäcka spädbarns nackar, hur kan man inte älska killen!?

Eeeh... Vad var det där?! 😖
Och så bara han själv och Paow som skrattade...
Citera
2014-11-12, 00:23
Medlem
Alltså psykbrytet på Kian när Bajsankan rykte. Den här smileyn är överanvänd på fb men när jag såg det kunde jag inget annat än Har hon dött eller?! Jag tycker om killar som visar känslor men ser jag en kille gråta som ett barn för en sådan där sak har jag svårt att se honom som en man efter det.
Citera
2014-11-12, 00:41
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marshemi
Alltså psykbrytet på Kian när Bajsankan rykte. Den här smileyn är överanvänd på fb men när jag såg det kunde jag inget annat än Har hon dött eller?! Jag tycker om killar som visar känslor men ser jag en kille gråta som ett barn för en sådan där sak har jag svårt att se honom som en man efter det.
Hahaha jag har nog aldrig garvat så mycket förr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in