2014-11-16, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Det värsta är ju att Paradise Hotel slår tittarrekord trots att denna säsongen är den sämsta någonsin. Deltagarna är ju bara där på badsemester, i stort sätt. Det är inget spel öht. Men sen så måste man ju också såga produktionen, deras upplägg gör att det blir så sjukt förutsägbart.

Grejen är att mer och mer 13-19 åringar har börjat se paradise, och man ser sjukt mycket som handlar om PH osv på facebook vilket drar in fler och fler i programmet. Dessutom är tonåringar generellt sett dumma och tänker oftast inte ens tanken på att hela programmet styrs av en produktion som skickar ut och håller kvar vem de nu vill (och för att inte göra det för tydligt skickas de populära ut ibland för att sen komma tillbaka).
Citera
2014-11-16, 23:53
Medlem
torstenhingstens avatar
Hoppas kristian går långt. Inte så smart alla gånger men skön typ.
Citera
2014-11-17, 02:23
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Det värsta är ju att Paradise Hotel slår tittarrekord trots att denna säsongen är den sämsta någonsin. Deltagarna är ju bara där på badsemester, i stort sätt. Det är inget spel öht. Men sen så måste man ju också såga produktionen, deras upplägg gör att det blir så sjukt förutsägbart.

Hon som sköter castingen (Nicole nånting) verkar rätt pantad, så det förvånar väl knappast att deltagarna suger...
Citera
2014-11-17, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elkvaddo

Jo, jag har sett det. Men jag tror det är en efterkonstruktion, när de upptäckte att de råkat avslöja sig. För att täcka upp att de de gjort bort sig. Verkar ju ologiskt att spoila sig själva.
Fattas bara att de efter finalen säger att Sagas avslöjande var en "PR-kupp"...
Citera
2014-11-17, 14:35
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamma-Mini-Myra
Jo, jag har sett det. Men jag tror det är en efterkonstruktion, när de upptäckte att de råkat avslöja sig. För att täcka upp att de de gjort bort sig. Verkar ju ologiskt att spoila sig själva.
Fattas bara att de efter finalen säger att Sagas avslöjande var en "PR-kupp"...

Jag har inte lyssnat på avslöjandet och vill inte göra det heller (även om nästan allt spoilats på Flashback ändå), men rent spontant så känns det som en lite för grov PR-kupp. Ingen förinspelad realityserie vill att vinnaren ska avslöjas så tidigt som efter bara några avsnitt. Jag tror att de kommer att stämma henne, men att målet kommer att läggas ned. Det blir spännande att se!
Citera
2014-11-17, 19:32
Medlem
crippe-flippes avatar
Någon som vet hur det går mellan paradise Göte och Sagas förhållande? Har inte sett programmet på några veckor nu.
Citera
2014-11-17, 22:11
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av ett23fyra
Smail borde väl förstå att han får komma tillbaka åtminstone en gång.

Att folket där inte lär sig.

Vad var det jag sa...
Citera
2014-11-17, 22:12
Medlem
käften saga scott. din dubbelmoral är ju förhelvete värst
Citera
2014-11-17, 22:35
Medlem
MrTanoth1995s avatar
Fan va blåsta dom är, garvar ihjäl mig haha
Citera
2014-11-17, 22:51
Medlem
Komiskt att Kian leker apa
Citera
2014-11-17, 22:57
Medlem
TruckUrbans avatar
Varför förklarar Ylva saker som att hon förklarar för ett barn när hon är full?
Citera
2014-11-17, 23:01
Medlem
Hunden007s avatar
satte Smail på michelle i slutet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in