2014-11-04, 01:13
Medlem
Stalchilds avatar
Tack till alla er generösa grabbar som postar bilder och inlägg!
Kasst ögonmått visste jag redan att jag hade, men jag hoppas att det är fler brudar som inser att man har det, så ni som är alldeles för självmedvetna också kan få en självförtroendeboost i era bemötanden. Fortsätt utbilda varandra och oss kvinnor!
Citera
2014-11-05, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av horvalp
Källa på ditt sista påstående?

nej juste, det stämmer ju inte :-)
Ingen vetenskaplig källa utan tänker tillbaka på högstadiet och nohomo, så såg det ut så
oftast sa jag också, dvs. mest troligtvis att en längre person har större än mindre/överviktiga personer
Citera
2014-11-05, 05:50
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troett
Ere därför den mäter exakt likadant när den är stenhård som när den är mjuk som sockervadd?

I wish, min kuk blir väldigt liten när den är slak.

Citat:
Ursprungligen postat av Troett
Din fru vänstrar säkert med någon som har en skön kuk tyvärr.

Tråkigt att höra att din flickvän måste vänstra för att få en skön kuk. Då det mesta du skriver här låter som bittra projiceringar så kommer jag utgå från att det är fallet från och med nu. Jag beklagar din trista situation, grabben.
Citera
2014-11-05, 17:39
Medlem
Big.Bangs avatar
Jag har kommit fram till att längden inte spelar någon större roll för kvinnor då de flesta män har tillräckligt. (över 13 cm) Däremot är omkretsen av stor betydelse för att tjejen ska njuta.

Vilken omkrets anser ni tjejer är den bästa? Jag gissar på att en omkrets runt 14 cm är det optimala?
Senast redigerad av Big.Bang 2014-11-05 kl. 17:43.
Citera
2014-11-09, 04:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Big.Bang
Jag har kommit fram till att längden inte spelar någon större roll för kvinnor då de flesta män har tillräckligt. (över 13 cm) Däremot är omkretsen av stor betydelse för att tjejen ska njuta.

Vilken omkrets anser ni tjejer är den bästa? Jag gissar på att en omkrets runt 14 cm är det optimala?

Om man har en tjej som verkligen kan och vet hur fittan funkar. sådana tjej kramar om ens kuk så in i helvete. nej menar inte hon kniper med pc musklen. det kan hon också göra. men behövs inte. hon kramar om en på 8 omkrets lika mycket som en på 16 omkrets tex.
Men det är så mycket myter och okunskap om kvinnans kön. Lika mycket av killar som med tjejerna. Har man haft sådan tjej så framstår resten som halva sköna eller som knulla en spann ljummet vatten. för dessa har omkrets betydelse. men det beror ju på tjejen och inte killens storlek.
Sedan blir tjejer inte slappa av mycket sex. hur grovt man kan få in har inget med göra heller. jag fista den duktiga sköna tjejen. haft en till och hon var faktiskt oskuld.
En sak som är viktig är att tjejen verkligen är trygg och upphetsad och vågar njuta. då detta med krama om kommer automatiskt.

den tjejen krama om min kuk så det gick tungt göra ut och in. när hon kom och det gjorde hon alltid och ibland inom par minuter. det gjorde till med ont då för mig. så hårt kramar hon om hela.
Det är bara okunniga tjejer som snackar om omkretsen och drar med ytterligheterna. vilken smart bra tjej håller på snackar sådant? ingen tjej man har seriöst med iallafall.
Men jag har haft rätt många tjejer. som sagt 2 har kunnat. par andra får man välja ställning på så hon lite med automatik kramar om. tex liggande på mage.

Tyvärr efter man haft kunniga 2 tjejer så framstår alla andra inget direkt skönt peneterera. skönare att runka. haft den bästa kuksugerskan med. men som tur är det ändå så dom flesta suger helt okej.
Så du kan fortsätta fråga ljummet vatten tjejer vad fan dom svarar om storlek. för det är nästan bara sådana som svarar. dom smarta duktiga bra tjejerna svarar sällan.men gillar du elaka okunniga tjejer. ja då kan du ju gå efter deras ja ska vara grov och 18-20 cm. det svarar 90% av dom.jag vet om någon detta. sådana tjejer tar död på ens lust. mitt tips är skit i svenska tjejer. mycket större chans med tjejer från andra länder.
hur tjej testar om det jag säger. när ni onanerar och riktig kåta och ligger på rygg. kör in sådana där kulor i fittan. ställer sedan upp. då kommer dom flesta lära sig något och förstå vad fan jag menar......

sedan är det som kan ha mer betydelse faktiskt längden. över 18 många tjejer som inte gillar. ont. sedan finns det dom som verkligen uppskattar 18+- men generellt sätt räcker 12-16 riktigt bra för dom flesta. vilket många killar har...
Citera
2014-11-09, 13:24
Medlem
.-.-.s avatar
MisterMagnus måste verkligen ha en minimal apparat, varför annars lägga åtskilliga timmar på att skriva om hur bra det är med små kukar och hur storleken inte har den minsta betydelse, han har till och med efter att ha blivit mobbad för sin lilla kuk startat en blogg om hur dumma kvinnor är och att det minsann är bra att ha en liten kuk
http://mistermagnus.blogg.se/
Citera
2014-11-10, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
MisterMagnus måste verkligen ha en minimal apparat, varför annars lägga åtskilliga timmar på att skriva om hur bra det är med små kukar och hur storleken inte har den minsta betydelse, han har till och med efter att ha blivit mobbad för sin lilla kuk startat en blogg om hur dumma kvinnor är och att det minsann är bra att ha en liten kuk

oj man måste ha minimal. att du är en mesig kille som inte vågar kritesera tjejer för rädd bli mobbad det förstår jag. jag har varken över eller under i storlek. jag har också förklarat här att storlek har ej betydelse. gick inte in i ditt huvud tydligen
Citera
2014-11-10, 17:06
Medlem
horvalps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMagnus
oj man måste ha minimal. att du är en mesig kille som inte vågar kritesera tjejer för rädd bli mobbad det förstår jag. jag har varken över eller under i storlek. jag har också förklarat här att storlek har ej betydelse. gick inte in i ditt huvud tydligen

Ingen betydelse? Vad vet du om vad varje tjej behöver för att nå orgasm?

Är du rätt? Är du korrekt? Är du den sanna meningen?
Citera
2014-11-11, 14:37
Medlem
V.Putlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Det finns inget värre än att ha en välutrustad karl bredvid sig i sängen som inte lyckas få upp dolmen i knullbart tillstånd. Vissa kukar är som liggande huggormslik - inte ens om man lägger upp dom på ett tackjärn och dunkar till dom med en gummiklubba så vaknar dom. Astråkigt.
Det där har du bara läst om, vägrar tro att det hänt dig, för du har sagt att du ser sexig ut o då är det en omöjlighet, såvida det inte varit fråga om ett ONS med en blind snubbe.
Citera
2014-11-11, 22:00
Avslutad
Hur känns det för er som har runt 10 bara i längd.. Kan inte vara roligt minsann..

Vet en kompis till kompis som berättade om någon snubbe som skulle ligga med en tjej efter en krogrunda. Båda var fulla och han höll på bakom henne, försökte få in kuken helt. Efter ett tag sa tjejen: "Meen ta ut pennan någon gång och tryck in kuken istället!"... Haha.

Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.

Ojdå kuken var visst så liten så bloggen är borttagen nu.
Citera
2014-11-12, 09:30
Medlem
Hur stor omkrets har man uppmätt på en kuk? Shane Diesel, är det någon som slår han?
Citera
2014-11-12, 19:01
Medlem
.-.-.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Oxalic-
Hur stor omkrets har man uppmätt på en kuk? Shane Diesel, är det någon som slår han?

Om man ska gå enligt fb-medel så ligger Shane snäppet under medel när det gäller omkretsen.
BradS tex får Shanes penis att se ut som en myggpenis i jämförelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in