Citat:
Ursprungligen postat av
Hjortfelt
Riktigt bra sagt!! Håller med fullständigt

Det verkar som att tråden används till klubben för inbördes beundran. Ni som klagar på andras inlägg och synpunkter anser sig ha de rätta synpunkterna som vi andra skall rätta sig efter.
Programmet är uppbyggt på kärlek och det är pinsamt att se dessa "Bönder" bete sig som tafatta tölpaktiga bönder med drängfasoner som görs till åtlöje inför hela Sverige.
Jag är nästan helt säker på att i nästa avsnitt så lämnar flera tjejer programmet.
Vem vill bygga en framtid med en hulk som äter 30 bananer varje dag och är hjärtsjuk. Hade han haft lite av romantisk ådra då skulle han inte använda dessa avtändande fasoner som att gå omkring i kalsonger och lyfta järnskrot.. Den ene av de kvarvarande tjejerna kommer därför att lämna honom i nästa avsnitt.
Hon den andra ser ut som en boxare som har fått stryk i 15 ronder med sina äckliga Botoxläppar. Jag skulle dra direkt om jag hade henne i samma rum.
Han unga bonden med runda glasögonen ser ju bra ut, men här kommer två av tjejerna lämna honom i nästa avsnitt. Den ena drar med sig den andra för dom har kommit fram till att denna tafatta tönt inte kommer att ge dem någonting annat än irritationer de två veckor som eventuellt förhållande kommer att hålla.
Han orakade töntiga fjanten i 50 årsåldern med mest av drängfasoner som skrattar i alla lägen kommer nog att få ihop det med någon av damerna som ser lika töntiga ut och därför fungerar det nog i någon månad tills tjejen drar.
Programansvariga har ett helvete att folk försvinner för det innebär massor av strul för programmet, därför tvingar man dom som vill dra sig ur att stanna kvar för att inte avsnitten skall bli utan deltagare.