Citat:
Det hrstammar frn Grekiskan.
Tack fr att du frsker hlla mig i tyglarna, jag ska gra allt jag kan fr att skrpa mig, ngot har jag frhoppningsvis lrt mig.
Du vet sjlv att det r fullt med albaner i Grekland dr de har ganska hyfsad kontroll efter vad man hrt. De greker jag knner r vl inte s dr vldans frtjust i dem, typ. Men visst, de ngar p i vanlig ordning, kanske inte s smarta alltid, men det ger ju frukt p vissa stllen iaf.
Men kom till Kalabrien, vga ens hja rsten i Milano, dr ni/de var ganska starka runt 2002, men som idag r totalkontrollerad av alla italienska grupper tillsammans.
Albaner, Kineser, balter, Nigerianer, fr syssla med sina grejer, p avtalade villkor.
Kom till USA och testa Mexarna?
Kram.
Tack fr att du frsker hlla mig i tyglarna, jag ska gra allt jag kan fr att skrpa mig, ngot har jag frhoppningsvis lrt mig.
Du vet sjlv att det r fullt med albaner i Grekland dr de har ganska hyfsad kontroll efter vad man hrt. De greker jag knner r vl inte s dr vldans frtjust i dem, typ. Men visst, de ngar p i vanlig ordning, kanske inte s smarta alltid, men det ger ju frukt p vissa stllen iaf.
Men kom till Kalabrien, vga ens hja rsten i Milano, dr ni/de var ganska starka runt 2002, men som idag r totalkontrollerad av alla italienska grupper tillsammans.
Albaner, Kineser, balter, Nigerianer, fr syssla med sina grejer, p avtalade villkor.
Kom till USA och testa Mexarna?
Kram.
Nu kanske vi inte ska prata om albaner i grekland hr, men de r med i matchen pga att de jobbar ihop med greker. Det finns alltid ngon grek inblandad i allt de gr. Annars hade de inte klarat sig. Sen hr det till saken att polisen r inblandad i allt som sker. Lter du inte polisen f sin del av kakan verlever du inte lnge. Kolla hur det gick fr en knd dj's farsa i athen...

Det enda "folkslaget" i grekland som klarar jobba ensam r greker/pondier ( fast de r i stort stt ocks greker ) frn forna sovietlnderna och de jobbar till 90% i norra grekland med thessaloniki som bas. Men ven dr med polisen som back up.
Nu till mnet: hur frklarar du att ett folk som italienare med en sn rik historia och ett rikt sprk italienska/latin vljer ett grekiskt ord nr de ska "dpa" sin organisation?