Citat:
Ursprungligen postat av
TheDarkKniggit
Bara problem med folk som kallar den perfekt och sedan sitter och undrar över en massa misstag.
Och om du kan söka i tråden så har jag skrivit ett inlägg om vilka problem jag tyckte filmen hade så det ger ju svar på din fråga.
Ja, och du har väl fått svar på det mesta också. Oftast så är det ju inte misstag, bara bra frågor som folk ställer sig, som det oftast finns intressanta, logiska svar på.
Det här är verkligen en film som blir bättre ju fler gånger man ser den och ju mer man börjar förstå. Hade själv en massa frågor efter första gången, det var nästan det som drog mig in litegrann, att jag ville ha svar på allt det som jag inte riktigt förstod fullt ut då.
Den har verkligen växt och blivit bättre och bättre för varje gång, speciellt efter att jag förstod det som jag först trodde va ett plot hole eller en paradox.
Sen att du har dina åsikter om filmen och tycker att en film blir tramsig direkt den behandlar ämnen som kärlek, eller att du uppfattar det som att folk inte svälter tillräckligt mycket osv är ju inte mycket att göra åt. Det får du ju tycka vad du vill om. Tycker bara det blir lite bajsnödigt när man är på folk om och om igen för att de gillar en film som man själv inte gillar.