Helt klart Sara. Hon är den enda jag skulle kunna tänka mig sätta på. Riktigt fin kropp, fast ansiktet är inte i min smak.
Erik's Ida har väl hyfsad kropp hon med, men ansiktet är för maskulint, hon påminner typ om Anders Svensson eller nån. Nån kille hon påminner om iallafall, vilket är avtändande som sig bör.
Sara's kropp är dock sexigast av dom två.
De andra brudarna har jag inget intresse av, för smala och för fula. Vad heter dom ens?
Sara vinner alltså påsättningsligan för min del. Men nog hade jag kunnat gett Ida en omgång
också om det knep. Man behöver ju inte fokusera på ansiktet. Sara i vanlig cowgirl och Ida i reversed
För att återgå till programmet så är ju Erik pinsamt klämkäck och onaturlig. Ett skräckexempel på mänsklig robotifiering. Mikaela lämnar nästa avsnitt, med all rätt. Man får väl hoppas de andra tjejerna gör det med. Det måste ta mycket på deras energi att umgås med en sån konstlad person.
Feministerna i tråden får säga vad dom vill, men den som gjort bort sig mest är Erik och inte Jonathan.
Svag säsong säger många, visst, den kommer naturligtvis inte upp i guldsäsongernas klass(07,09,10) eller ens 2012. Men den är klart bättre än 2011 som var bedrövligt tråkig, vilket också märks i tråden. Många gånger fler inlägg om denna säsong än 2011.
När Sebastian väckte tjejerna, iförd endast kalsonger, var det allt lite komiskt. Särskilt att se reaktionerna från de två tjejerna som sedan lämnade gården, då de yrvakna får se en brunstig gorillahanne stå "beredd" i trappen, med ett synbart hårt paket innanför y-fronten
Carolina(?), den rödhåriga, sa ju också nåt i stil med "efter sättet vi blev väckta på imorse" att det
definitivt stod klart att Sebastian nog inte var nåt för henne. Det fick bägaren att rinna över så att säga...