2012-12-06, 12:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Esposito1887
Stackars Johan ändå. Först fiasko i programmet och sedan en galning efter sig.

http://www.expressen.se/noje/johan-wadborg-forfoljd-av-kvinna/

Jag har inte sett programmet men de bilder jag har sett ger mig psykvibbar. Så då är de ju två galningar... Någon som kan bekräfta?
Citera
2012-12-06, 13:02
Medlem
Snösparvs avatar
Citat:
Fy fan, Johan vet verkligen hur man får en tjej att känna sig speciell. Vad var det snacket bra för? Obegripligt...

Han ville väl säga det för att hon kommer se hela spektaklet på TV sedan?
Citera
2012-12-06, 13:37
Medlem
Camdreas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sremla
Jag har inte sett programmet men de bilder jag har sett ger mig psykvibbar. Så då är de ju två galningar... Någon som kan bekräfta?

(Citatet syftar på Johan och den kvinna som stalkar honom).

Jag förstår inte att det är så många som stör sig på Johan. Enl min mening har han varit den som verkat normalast av de fyra. Han är snyggast, verkar ärlig och skrattar inte omotiverat efter varje mening, vilket man inte kan säga om alla de övriga.

Att han är mammagris: TV4 klipper väl så att det ska bli så kontroversiellt som möjligt - jag tycker att han betedde sig OK mot mamma i den där diskussionen - var väl snarare mamman som bar sig illa åt och verkar ha svårt att släppa taget.

Känslokall tycker någon. Tvärtom tycker jag.

F ö önskar jag honom lycka till och hoppas att han får ihop det med Elin!

På samma sätt: allt "hat" mot Sanna. Jag tycker hon var jättejuste när hon tog med sig Clas ut i skogen och klev ur.

Annars har väl detta vara ett av de bästa avsnitten av BSF. Och Clas blir man ju bara jättekär i (på avstånd men ändå). Hans reseplanering med adaptern säger allt. Hoppas de blir lyckliga tillsammans!

/C
Citera
2012-12-06, 16:07
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svidmyra
Åhh så läckert hårig rygg på Kamel-Bengt, verkligen något att trassla in fingrarna i! Mer kroppshår på baksidan än på framsidan är görhäftigt. Snyggt att det blev så mycket mörkare när det blev blött också. Undrar hur långt ner mellan och på skinkorna håret växer. Heder åt Felande länken för att han inte skäms över att visa upp den apliknande baksidan, särkilt i dessa tider när alla ska se ut som tioåringar ifråga om kroppsbehåring.

Man skulle ju vilja vara lite oförsiktig med en tändsticka där...
Citera
2012-12-06, 16:25
Medlem
Ballooos avatar
Klas och Sandra skönaste paret i alla Bonde säsongerna
Citera
2012-12-06, 17:51
Medlem
Hunnerkungens avatar
Lite ny info finns här:

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article15887840.ab
Citera
2012-12-07, 15:50
Medlem
Mickeavensiss avatar
Kul att så många engagerar sig i bönderna i sverige när man kan läsa i tidningen att INGEN av de fyra bönderna har gått vidare med sina förhållanden.
Citera
2012-12-07, 16:49
Medlem
Esposito1887s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mickeavensis
Kul att så många engagerar sig i bönderna i sverige när man kan läsa i tidningen att INGEN av de fyra bönderna har gått vidare med sina förhållanden.

Läs om, läs rätt.

Både Klas och SA verkar ha ihop det med sina tjejer medan det är lite mer osäkert kring Bengt och Johan.
Citera
2012-12-07, 16:56
Medlem
Mickeavensiss avatar
Citat:
Läs om, läs rätt.

Både Klas och SA verkar ha ihop det med sina tjejer medan det är lite mer osäkert kring Bengt och Johan.

Njet läs om. läs rätt
Citera
2012-12-07, 17:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mickeavensis

Klas och Sandra verkade ju så himla kära De andra förstår jag, men just det paret verkade det gå vägen för.
Citera
2012-12-07, 17:49
Medlem
tempeZZts avatar
Det står ju på både Klas och Sandras Facebook-sidor att de är ett par.
Citera
2012-12-07, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Det står ju på både Klas och Sandras Facebook-sidor att de är ett par.

Visst står det att de är ett par,men Aftonbladet och Expressens uppgifter verkar dock inte gå hand i hand direkt.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article15887840.ab

http://www.expressen.se/noje/sa-gick-det-sen-for-arets-fyra-tv-bonder/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in