2014-11-07, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okbet5
Var försöker du tracka? Gå in på royal mail uks sida (https://www.royalmail.com/track-your-item) och tracka där. Det funkade inte för mig när jag tryckte track på b*lkpowders sida.

Fan börjar bli riktigt taggad inför ikväll! Femma weed damp ner i lådan precis också och är oehört sugen på att tända upp en rackare men vill testa detta ordentligt så det får vänta tills imorgon.

Testat direkt via hemsidan och via deras sida, dock kom packetet idag..så whatever, dock skumt

1g lagom som nybörjar dos för att testa/utvärdera?
Citera
2014-11-07, 21:41
Medlem
tgv23000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuzzyy
Testat direkt via hemsidan och via deras sida, dock kom packetet idag..så whatever, dock skumt

1g lagom som nybörjar dos för att testa/utvärdera?
1 g väldigt lagom för nybörjare, perfekt pratsam o glad, ta bara en gång i veckan så slipper du toleransbyggnad.
Citera
2014-11-08, 03:20
Medlem
Tog 3 mått av den lilla skopan som följde med, det skulle motsvara 3x350mg ungefär, Käkade dock 10-15 min efter kanske inte optimalt, låg enbart hemma och chilla så är lite svår bedömt för mig. Kände ett visst lugn efter 2-3 timmar, viss trötthet. Tog 2x350 mg till, 2-3 timmar kände jag ingen direkt förändring, lite tröttare kanske. Tog 2 skopor till nu får se om någt mer händer...

Inget speccielt direkt kan jag inte säga, MEN kanske inte bästa sättet att testa hemma i soffan eller att jag käkade kort efter första dosen, får testa igen i en annan situation helt enkelt.

Edit, Någon mer som besältt av bulkpowders som har kvar den lilla skopan, och har milligram våg, kolla gärna om den skopan väger 350~mg
Citera
2014-11-08, 10:52
Bannlyst
Citat:
Tog 3 mått av den lilla skopan som följde med, det skulle motsvara 3x350mg ungefär, Käkade dock 10-15 min efter kanske inte optimalt, låg enbart hemma och chilla så är lite svår bedömt för mig. Kände ett visst lugn efter 2-3 timmar, viss trötthet. Tog 2x350 mg till, 2-3 timmar kände jag ingen direkt förändring, lite tröttare kanske. Tog 2 skopor till nu får se om någt mer händer...

Inget speccielt direkt kan jag inte säga, MEN kanske inte bästa sättet att testa hemma i soffan eller att jag käkade kort efter första dosen, får testa igen i en annan situation helt enkelt.

Edit, Någon mer som besältt av bulkpowders som har kvar den lilla skopan, och har milligram våg, kolla gärna om den skopan väger 350~mg

Jag tycker det fungerar absolut bäst i sociala situationer, en huvudvärkstablett kan vara bra att ha.
Citera
2014-11-08, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Jag tycker det fungerar absolut bäst i sociala situationer, en huvudvärkstablett kan vara bra att ha.

Ja, det håller jag med om. Tar man det när man är hemma för att chilla blir man visserligen väldigt lugn, men också trött, somnar lätt då.
Citera
2014-11-08, 13:21
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko

Ja man kan verkligen prata omkull vem som helst på Phenibut, känns som alla sinnen förstärks.
Citera
2014-11-08, 16:21
Medlem
Somnade gött som fan ialf Sovit i 11-12 timmar nonstop, vakna på bra humör, är det några problem att vakna till veckaklockan efter 1- 1,5 g?
Citera
2014-11-08, 16:39
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Somnade gött som fan ialf Sovit i 11-12 timmar nonstop, vakna på bra humör, är det några problem att vakna till veckaklockan efter 1- 1,5 g?

Det märker du, är som sagt mkt individuellt.
Citera
2014-11-09, 11:16
Medlem
CoupDeGraces avatar
Citat:

Fick du veta hur mycket en skopa är i milligram? Annars, hur många skopor tog du?

Kanske fel forum att fråga på, men hjälper detta verkligen bra vid träning? Har läst både trovärdiga och mindre trovärdiga rapporter om att det ska funka bra till att höja fokus och uthållighet och även påståenden om att det ska som ghb ska uppreglera tillväxthormon. Ligger det något i detta?
Citera
2014-11-09, 15:23
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoupDeGrace
Fick du veta hur mycket en skopa är i milligram? Annars, hur många skopor tog du?

Kanske fel forum att fråga på, men hjälper detta verkligen bra vid träning? Har läst både trovärdiga och mindre trovärdiga rapporter om att det ska funka bra till att höja fokus och uthållighet och även påståenden om att det ska som ghb ska uppreglera tillväxthormon. Ligger det något i detta?

Det finns nya studier på att både baklofen o phenibut uppreglerar tillväxthormon precis som GHB.

Det jobbiga vid träning är den muskelavslappningen man får utav GABA-B substanser.
Senast redigerad av Slingshot 2014-11-09 kl. 15:58.
Citera
2014-11-09, 16:45
Medlem
Slingshots avatar
Fick PM utav en som ville att jag skulle posta detta:

Alltså jämförelsen mellan gobbe o phenibut.

ghb
+när "rushen" kommer mår man bättre. Det är lite hårdare rus helt enkelt, svårt att förklara men rusen är mycket lika
+man blir kåtare än med phenibut
-SVÅRDOSERAT

phenibut
+går att blanda med alkohol
+enkelt att dosera. man slipper springa fram o tbx till toan o fylla på varje timme.
+effekten sitter i dagen efter
Citera
2014-11-09, 16:48
Medlem
tgv23000s avatar
ingen annan som upplever deppighet och ångest dag 2 eller 3 efter en rejäl phenibut-dos?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in