2014-11-01, 18:26
Medlem
500mg phenibut innan man går och lägger sig och man sover riktigt gott och vaknar utvilad!
Citera
2014-11-02, 14:50
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okbet5
Jag har aldrig upplevt en AT på GHB faktiskt mer än när ruset rinner ur en när man ska gå och lägga sig. Aldrig tagit det till vardags utan enbart till fest lite då och då som sagt. Lite rädd för att torska i ett beroende är man ju dock såklart.

Kombon alkohol + phenibut är väl i princip helt ofarlig i rimliga doser?

Ja det är chill o en mkt soft kombo, gobbe-light som jag kallar det för.
Citera
2014-11-02, 14:55
Medlem
tgv23000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie
500mg phenibut innan man går och lägger sig och man sover riktigt gott och vaknar utvilad!
Ja så är det i början, toleransen skenar dock ganska fort. Jag har använt phenibut 2 gånger i veckan, onsd, lörd, i två år, toleransen har skjutit i höjden så att 2,5 g på kvällen ger mej 10-12 timmars jättebra sömn. Den milda euforin är också mer påtaglig i början.
Citera
2014-11-04, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Får det plats i din brevlåda/postbox slipper du avi o då gäller det standard post.

Beställde i fredags, dock vet ju inte brevbärareb om det får plats i min box elller inte, då han lägger det i en annan brevlådan som ägaren till boxarna sedan sorterar.

Förövrigt så skickade dom i fredags fick tracking nummer, men kan ej se vart brevet befinner sig ännu, är det normalt att det tar lite tid eller?
Citera
2014-11-04, 14:38
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuzzyy
Beställde i fredags, dock vet ju inte brevbärareb om det får plats i min box elller inte, då han lägger det i en annan brevlådan som ägaren till boxarna sedan sorterar.

Förövrigt så skickade dom i fredags fick tracking nummer, men kan ej se vart brevet befinner sig ännu, är det normalt att det tar lite tid eller?

Jupp, desto längre man väntar desto...
Senast redigerad av Slingshot 2014-11-04 kl. 15:31.
Citera
2014-11-04, 18:50
Medlem
AshbergSerDigs avatar
Citat:

Jag fick mitt idag. Fick hämta ut det på posten.
Citera
2014-11-05, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Jupp, desto längre man väntar desto...

världen är orättvis

Citat:
Ursprungligen postat av AshbergSerDig
Jag fick mitt idag. Fick hämta ut det på posten.

Skit skumt, beställde bara någon timme efter dig, men kan inte ens tracka min order :S

världen är orättvis
Citera
2014-11-05, 16:32
Medlem
AshbergSerDigs avatar
Citat:
världen är orättvis

Skit skumt, beställde bara någon timme efter dig, men kan inte ens tracka min order :S

världen är orättvis

Ja den är ju det.
Citera
2014-11-07, 11:21
Medlem
Ok så tänkte dra ut ikväll till en nattklubb och blanda phenibut + alkohol. Vanligtvis när jag bara ska bli full dricker jag ca 40-45 cl vodka. Hur mycket ska jag ta av varje och när? Kommer förmodligen börja dricka vid 9. 1,5g phenibut vid 23-tiden och sen nöja mig med hälften så mkt vodka?
Citera
2014-11-07, 12:52
Medlem
Citat:
Ok så tänkte dra ut ikväll till en nattklubb och blanda phenibut + alkohol. Vanligtvis när jag bara ska bli full dricker jag ca 40-45 cl vodka. Hur mycket ska jag ta av varje och när? Kommer förmodligen börja dricka vid 9. 1,5g phenibut vid 23-tiden och sen nöja mig med hälften så mkt vodka?

Har ej testat själv än, men ska ta 2-3 timmar innan det kommer igång helt, så plannera utefter det.

Förövrigt min order från bulkpowders går fortfarande ej att tracka, dom har inte svarat på mail sen i tisdags, Bara mig detta har hänt?
Citera
2014-11-07, 14:33
Medlem
AshbergSerDigs avatar
Citat:

Ta 2gram ca 3 timmar innan utgång. Jag lovar dig att det är perfekt.

Citat:
Har ej testat själv än, men ska ta 2-3 timmar innan det kommer igång helt, så plannera utefter det.

Förövrigt min order från bulkpowders går fortfarande ej att tracka, dom har inte svarat på mail sen i tisdags, Bara mig detta har hänt?

Jag har aldrig haft problem med dom.
Citera
2014-11-07, 15:24
Medlem
Citat:

Var försöker du tracka? Gå in på royal mail uks sida (https://www.royalmail.com/track-your-item) och tracka där. Det funkade inte för mig när jag tryckte track på b*lkpowders sida.

Fan börjar bli riktigt taggad inför ikväll! Femma weed damp ner i lådan precis också och är oehört sugen på att tända upp en rackare men vill testa detta ordentligt så det får vänta tills imorgon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in