Citat:
Ursprungligen postat av
snusaren92
jag kör 10mg om dagen står igentligen på 4mg men kan aldrig låta bli att fylla på i hopp om att jag ska bli påverkad gör samma misstag jämt.
Men jag tror inte de påverkar så mycke kroppen lär sig nog din diet med varanan dag skulle jag gissa på.
Men ja skulle hjärna vilja veta hur de är om man någon gång ilivet ska sluta man vågar knappt tänka tanken. Men ja skulle tro att i längden så kanske de är bra att köra varanan dag. Ja ghar börjat fundera på om man skulle försöka sig på så låg dos som möjligt i veckan knappt någotalls men ja vet inte man kanske börjar upleva abstinens då de kanske någon annan kan svara på
Ja asså när jag tar höga doser varje dag ett tag så försvinner ju ruset mer och mer, men då kan de räcka med bara några dagars uppehåll, ibland bara en dag så får man en fin kick sen när man kör igen och toleransen går även ner lite vill jag tro! Så det är värt det tycker jag! Gäller bara att försöka tänka att om jag inte tar idag så kommer ja känna fan så mkt mer imorgon istället för att jaga drake som man aldrig fångar!
Min uppfattning och erfarenhet är att väldigt små doser fortfarande håller abstinensen borta även om man har hög tolerans ! Du kan ju testa! Om det verkligen känns för jävligt sen är de bara o ta mer ju men abstinens lär försvinna sålänge man bara får i sig något korn.
Och halveringstiden är ju så lång så att man skulle kunna gå 72 timmaer sen ens sista dos utan att den fysiska abstinens tar vid! Så det är ju
inteså svårt att ta subutex varannan dag iställlet för varje, inte om man jämför med opiater som heroin/morfin iallafall etc. Men generellt är det rätt svårt för många att göra så, inklusive mig men man får fan försöka!