2014-11-04, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cinn
Finns det några uppgifter om när säsong 2 kommer ungefär? Har inte sett nåt om det.

"Fargo Season 2 will film January to May, and is slated to premiere no earlier than fall 2015 on FX."

http://seriable.com/fargo-renewed-season-2-fx/
Citera
2014-11-04, 21:24
Medlem
Cinns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
"Fargo Season 2 will film January to May, and is slated to premiere no earlier than fall 2015 on FX."

http://seriable.com/fargo-renewed-season-2-fx/

Tack! Bara att vänta och se om de lyckas med den nya storyn
Citera
2014-11-06, 11:03
Medlem
Va va de för piller som Lorne gav till Stavros MIlos som gjorde att han svettades så mycket??
Citera
2014-11-06, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Va va de för piller som Lorne gav till Stavros MIlos som gjorde att han svettades så mycket??

Exakt vad det är vet jag inte riktigt, men han köpte de ju av killen med skåpbilen som beskrev dem som "praktiskt taget speed". Har också för mig att han beskrev det som en drog som hjälpte folk att plugga.
Citera
2014-11-06, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newfaq
Exakt vad det är vet jag inte riktigt, men han köpte de ju av killen med skåpbilen som beskrev dem som "praktiskt taget speed". Har också för mig att han beskrev det som en drog som hjälpte folk att plugga.

hm okok. Ja för mig de sa nått namn typ aberdol eller liknande. Men varför gav han honom ett piller som gör att han skulle svettas??
Citera
2014-11-07, 04:08
Medlem
ModerinoNazirinos avatar
Citat:
hm okok. Ja för mig de sa nått namn typ aberdol eller liknande. Men varför gav han honom ett piller som gör att han skulle svettas??
Adderall.
Citera
2014-11-07, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModerinoNazirino
Adderall.

tack så mkt, de tydligen en ADHD Medicin..
Citera
2014-11-07, 15:34
Medlem
Mr.Majestics avatar
Citat:

Som føregående sa, Adderall.

Adderall ær en ADHD/ADD-medicin, som kan liknas vid en lættare form av Amfetamin.

Han byter ut hans sømntabletter mot Adderall, vilket gør att han inte kan sova. Ju mer "sømnpiller" han tar, ju mer speedad blir gubbfan. Det lær ju ta på psyket att inte sova i några dagar.
Citera
2014-11-08, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Majestic
Som føregående sa, Adderall.

Adderall ær en ADHD/ADD-medicin, som kan liknas vid en lættare form av Amfetamin.

Han byter ut hans sømntabletter mot Adderall, vilket gør att han inte kan sova. Ju mer "sømnpiller" han tar, ju mer speedad blir gubbfan. Det lær ju ta på psyket att inte sova i några dagar.

aha de va därför alltså! Är på avsnitt 7 nu och nu börjar de bli riiktigt sjukt. Spännande se hur de slutar
Citera
2014-11-08, 20:33
Medlem
Mr.Majestics avatar
Citat:
aha de va därför alltså! Är på avsnitt 7 nu och nu börjar de bli riiktigt sjukt. Spännande se hur de slutar

Japp

Kommer du ihåg när han smyger in i huset, och gubben går och letar efter hunden? Han tar ju ut en pilelrburk gubbens jackficka, och switchar mot Adderall.

Du blir inte besviken, håller samma klass genom dom sista avsnitten också. Längtar till S2!
Citera
2014-11-09, 00:13
Medlem
Chew1907s avatar
Såg igenom allt på ett par dagar precis, lite segdragen serie men riktigt hög klass rakt igenom.
Bravo!
Citera
2014-11-09, 11:10
Medlem
Mr.Majestics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chew1907
Såg igenom allt på ett par dagar precis, lite segdragen serie men riktigt hög klass rakt igenom.
Bravo!

Nu när allt finns tillgängligt som stream/torrent så har man ju blivit helt skadad. Kan inte kolla på något annat sätt, än att bara plöja en serie rakt av. Kolla något avsnitt om dagen/veckan är helt uteslutet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in