Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-22, 22:22
  #1093
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
om det som "knyter ihop" allt.

S3 betyg blir nog 3/5. Jag tyckte den tappade så mycket på slutet.


Tror ingen har något bra svar på dina frågor. Mycket lösa trådar denna säsong.

Efter säsong 1 som är bland det bästa jag sett och säsong 2 som var nästan lika bra så blev säsong 3 en enorm besvikelse. För mycket konstiga grejer. Bästa avsnittet var nog L.A. avsnittet trots att det inte hängde ihop mycket med storyn. 6/10 får säsongen
__________________
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2017-06-22 kl. 22:24.
Citera
2017-06-22, 22:34
  #1094
Medlem
nudebrainsurgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored


Tror ingen har något bra svar på dina frågor. Mycket lösa trådar denna säsong.

Efter säsong 1 som är bland det bästa jag sett och säsong 2 som var nästan lika bra så blev säsong 3 en enorm besvikelse. För mycket konstiga grejer. Bästa avsnittet var nog L.A. avsnittet trots att det inte hängde ihop mycket med storyn. 6/10 får säsongen
Saker kanske lämnas öppna för att kunna tas upp i kommande säsonger, kanske byggda på verkliga händelser som utspelade sig 2018.
Citera
2017-06-23, 01:40
  #1095
Avstängd
Katapultens avatar
Ligger redan på avsnitt 7 på fargo. Jävla vilken grym serie
Citera
2017-06-23, 07:16
  #1096
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Ligger redan på avsnitt 7 på fargo. Jävla vilken grym serie

Va, men halloj, någon hemma..
Vi är nu på S3-E10.
Citera
2017-06-23, 13:11
  #1097
Medlem
smoerreboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neofyten
Haha ja det var Kirk.Douglas i tråden som gärna hade sett en spin-off-serie om Vargas och då vore det klockrent om han reste världen runt i economy class fast att han egentligen av ekonomiska skäl inte behöver det utan skulle gott kunna resa runt i överflödig lyx istället. Tänk dig Vargas mellan alla utpressningsmöten med stora företagsledare sitta och trängas i sunkiga flyg och tåg med feta svettiga passagerare som han konstant driver med utan att de egentligen fattar det eftersom hans kultiverade humor är långt över deras fattningsförmåga. Fan det hade kunnat bli bra! Jag håller dock fortfarande säsong 2 som den klart bästa säsongen av Fargo.
Det är ganska lätt att komma på vad er fantasi-spinoff ska heta i så fall
Citizen of the Air!

Bra slut, eftersom hela serien är nåt slags Coen pastisch och Coens filmer i sig har varit nån slags pasticher så är jag rätt distanserad till det hela och det kanske är därför de känns ungefär lika bra alla säsongerna. Det är bra teve liksom men det är inget jävla kulturellt mästerverk

ang HBO nordic så är de rent allmänt värdelösa, de sitter på en slags kvalitetsråvara i form av HBO etc. och lägger allt på lam självgod marknadsföring på fakebook och ingenting på produkten i övrigt. De kan inte ens göra enkla tillägg i sin jävla mjukvara eller få den att fungera tillfredsställande. De kan inte ens svara professionellt på kundfrågor. Det måste vara nån slags överklassungar som fått jobb där. Jag frågade om de inte kunde fixa engelska texter på HBO-materialet eftersom de väl måste äga rättigheterna till dem, svaret var att det var en bra fråga o att de inte visste varför ha ha. Sen deras oläsliga text, vet inte hur många som påtalat det på fejan. Det är sånt som gör att man aldrig har mer än en streamingtjänst i taget.
Citera
2017-06-24, 00:32
  #1098
Medlem
carass avatar
Gloria: - So, while you're eating mashed potatoes from a box in a dark room, think of me among the amber waves of grain.

Varga: - No. That's not what's going to happen next. What's going to happen next is this. In five minutes, that door is going to open and a man you can't argue with will tell me I'm free to go. And I will stand from this chair and disappear into the world, so help me god.

Haha, så j-vla bra
Citera
2017-06-27, 22:45
  #1099
Medlem
Sillberts avatar
Nu har jag bara hunnit fyra avsnitt av säsong 3, men jag stör mig på Ray Stussys hårfäste Det kan variera 5 cm mellan två scener. I vissa scener har han Ewan McGregors hårfäste och i andra scener har han ett 5 cm högre hårfäste och betydligt tunnare hår. Dåligt sminkarbete eller McGregor som är rädd om håret?

Oj, vad Mary Elizabeth Winstead är het.
Citera
2017-06-28, 17:21
  #1100
Medlem
Hallå! Sista avsnittet har några frågor!

En annan tråkig grej som man aldrig fick reda på var

3an va sjukt bra, mer eller mindre lika bra som 1an. Vet någon om varför de tog sån tid innan 3an sändes och blir det någon ny säsong vet man det än`?
Citera
2017-06-28, 22:38
  #1101
Medlem
EggBoxJuans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillbert
Nu har jag bara hunnit fyra avsnitt av säsong 3, men jag stör mig på Ray Stussys hårfäste Det kan variera 5 cm mellan två scener. I vissa scener har han Ewan McGregors hårfäste och i andra scener har han ett 5 cm högre hårfäste och betydligt tunnare hår. Dåligt sminkarbete eller McGregor som är rädd om håret?
Vet inte om du spexar eller ej, du vet att McGregor spelar två karaktärer?
Citera
2017-06-29, 23:29
  #1102
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Oj vilket slut va..

Sämsta Fargo hittills.. Hm, vänta lite. Rättare sagt den minst Suveräna.
Citera
2017-06-30, 15:49
  #1103
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Oj vilket slut va..

Sämsta Fargo hittills.. Hm, vänta lite. Rättare sagt den minst Suveräna.

Ljummen säsong, sista tre avsnitten höjde för mig från en sjua till en åtta. Inte alls i samma klass som säsongerna innan. Får se nu om det blir något mer, Noah säger lite olika i intervjuer. Han har mer ideer men verkar som han ska satsa på lite annat nu. Kanske bli en säsong runt 2019 eller liknande.

Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Hallå! Sista avsnittet har några frågor!

En annan tråkig grej som man aldrig fick reda på var

3an va sjukt bra, mer eller mindre lika bra som 1an. Vet någon om varför de tog sån tid innan 3an sändes och blir det någon ny säsong vet man det än`?

Citera
2017-06-30, 17:00
  #1104
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Ljummen säsong, sista tre avsnitten höjde för mig från en sjua till en åtta. Inte alls i samma klass som säsongerna innan. Får se nu om det blir något mer, Noah säger lite olika i intervjuer. Han har mer ideer men verkar som han ska satsa på lite annat nu. Kanske bli en säsong runt 2019 eller liknande.




Ja de får man ju göra såvida inte han dyker upp i någon framtida säsong. Va menar du med limbo?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback