Citat:
Det är riktigt, jag kör med samma tugg hela tiden, jag har inte ändrat uppfattning. Men det har du emellanåt. Läs gärna mitt tillägg i förra inlägget.Det var verkligen ett oväntad svar. Hur kunde jag gissa att du skulle svara så. Vad jag har sett så är du så gott som ensam, om att tro på dina "hypoteser". Och det gör dig ganska så ensam att tro att det där skulle vara mer logiskt. Det brukar betyda att det kanske inte är så logiskt, som du själv vill få det till. Har någon "mer än dig" sett VB med MB efter besöket hos KJ? Vad spelar det för roll om VB bjöd dit sig själv. Ja hon ville plugga med någon. Tyvärr så valde hon fel person att plugga hos, hon försvann och hittades död på ett brutalt sätt. Men det är bara en slump för dig, att stackars KJ råkade umgås med VB innan hon försvann.
Läste säkert inte ditt väsentliga inlägg. Du kör med samma tugg som alltid, inget har förändrats. På sista tiden så undrar man vad du protesterar mot egentligen, är det själva domen i sig, att det inte var tillräckligt för att döma KJ. Eller att att det är MB som ska sitta inne för mordet. Kanske du protesterar enbart för att du gillar att protestera.
Jag såg en person i "Anna lindh tråden" som också var "väldigt ensam om sin hypotes" hen trodde att Anna inte vart dödad av Mijailo utan av hennes ex. Det kanske också är mer logiskt än att det vore Mijailo.
Läste säkert inte ditt väsentliga inlägg. Du kör med samma tugg som alltid, inget har förändrats. På sista tiden så undrar man vad du protesterar mot egentligen, är det själva domen i sig, att det inte var tillräckligt för att döma KJ. Eller att att det är MB som ska sitta inne för mordet. Kanske du protesterar enbart för att du gillar att protestera.
Vad är meningen med att jämföra mig med någon i en annan tråd? Har jag fel om jag är ensam? Fråga Galileo Galilei om hur det är att vara ensam om en idé. Och jag är inte ensam.